شرایط آزادسازی قلعه فلک الافلاک در آخرین بار

به گزارش مجله 10 از 10، استاندار لرستان خبر از آخرین شرایط آزادسازی قلعه فلک الافلاک داد.

شرایط آزادسازی قلعه فلک الافلاک در آخرین بار

در دوره های گذشته سرمایه گذاری در منطقه ها محروم استان لرستان انجام نشده و به شدت دچار عقب ماندگی هستند و فاقد بخش خصوصی است که بتواند آنجا سرمایه گذاری کند.

انتظار آن می رود یک یا دو صنعت بزرگ در این استان طراحی و راه اندازی گردد تا مردم از سرمایه گذاری های دولتی بهره مند شوند، چراکه مجموعه هایی در وزارت دفاع در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی و ... وجود دارد.

خادمی استاندار لرستان در رابطه با مجتمع دورود گفت:

اطلاعات دقیقی در مورد این پروژه ندارم اما به نظر می رسد قابلیت توسعه دارد و می گردد صنایع جانبی در حوزه صنعت در آنجا راه اندازی کرد.

فقر و اشتغال بخش بزرگی از مسائل مردم شهرستان دورود را تشکیل می دهد، اگر در این شهرستان صنعتی ایجاد گردد، شرایط تا حد زیادی بهتر می گردد. دورود هم در حوزه صنعت و هم در کشاورزی به ایجاد صنایع احتیاجمند است.

استاندار لرستان به فروشگاه های اتکا سطح استان اشاره نمود و اضافه نمود:

شعب اتکا استان به لحاظ فضا و ساماندهی متناسب نیست و انتظار داریم نسبت به توسعه و ایجاد مراکز تازه و توسعه مراکز اقدام گردد.

وی با اشاره به آزادسازی قلعه فلک الافلاک، بیان نمود:

سند این مجموعه به نام وزارت دفاع زده شده ولی طی تفاهم نامه قرار شد این سند به سازمان میراث فرهنگی منتقل گردد که تا به امروز انجام نشده و برای ثبت جهانی این قلعه احتیاج به این کار است.

در راستا جاده های گردشگری زمینی از ارتش وجود دارد که بخشی از حاشیه زمین جاده رفت و آمد مردم را گرفته و آزادسازی حدود هفت متر از این زمین در استان توافق شده و انتظار آن می رود این کار سریعتر انجام گردد.

باغ ارتش نیز بهانه ای برای یاری به استان است که آماده سرمایه گذاری برای توسعه و راه اندازی صنایع تبدیلی، تکمیلی و فرآوری است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2173

به "شرایط آزادسازی قلعه فلک الافلاک در آخرین بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط آزادسازی قلعه فلک الافلاک در آخرین بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید