توزیع روزانه 20 تن مرغ منجمد در بازار کرمانشاه

به گزارش مجله 10 از 10، معاون توسعه و بازرگانی جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت : روزانه 20 تن مرغ منجمد در بازار کرمانشاه توزیع می گردد.

توزیع روزانه 20 تن مرغ منجمد در بازار کرمانشاه

محمدرضا عباسی معاون توسعه و بازرگانی جهاد کشاورزی کرمانشاه با اشاره به مقدار مرغ عرضه شده در بازار های استان کرمانشاه حداکثر 100 تن برآورد شده، گفت : بر این اساس در حال حاضر مقدار مصرف مرغ روزانه تا سقف 20 تن مرغ منجمد احتیاج سنجی شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلو مرغ منجمد با 48 هزار تومان و هر کیلو مرغ گرم با قیمت 63 هزار تومان معین و در بازار به فروش می رسد و چنانچه با قیمت بالاتری عرضه گردد تخلف محسوب خواهد شد.

معاون توسعه و بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه در صورت مشاهده و گزارش تخلف در قیمت فروش با متخلفین به صورت جدی برخورد می گردد، توضیح داد: با این وجود اغلب شاهد کارشکنی های و تخلفاتی به وسیله واسطه ها خواهیم بود، اما با اجرای طرح های تشویقی برای مرغداران و عدم دخالت دولت در معین قیمت ها اقدامات تأثیر گذاری در راستای تنظیم قیمت انجام شده است.

عباسی با تاکید بر افزایش عرضه و تأمین مرغ به مقدار لازم در استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: طی چند ماه گذشته مقدار تقاضای مردم برای مرغ روند کاهشی داشته که دلیل اصلی آن افزایش قیمت های اخیر بوده است، اما با جوجه ریزی خوبی که انجام گرفته به زودی عرضه بیشتری از مرغ در استان کرمانشاه خواهیم داشت.

وی مطرح کرد: با جوجه ریزی و خرید مرغ لازم امسال کمبودی نخواهیم داشت و خرید مرغ مازاد مرغداران و ذخیره سازی به صورت مرغ منجمد به واسطه شرکت امور پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه برنامه ریزی شده است .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2275

به "توزیع روزانه 20 تن مرغ منجمد در بازار کرمانشاه" امتیاز دهید

1 کاربر به "توزیع روزانه 20 تن مرغ منجمد در بازار کرمانشاه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع روزانه 20 تن مرغ منجمد در بازار کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید