خرید دستگاه پلاسما و کاربرد های آن

به گزارش مجله 10 از 10، خرید دستگاه پلاسما در موارد مختلفی مانند لیفت بینی، پاک کردن تتو، لیفت غبغب و برداشتن خال کاربرد دارد. با این دستگاه دکتر متخصص پوست و مو فرآیند پلاسماتراپی را به 2 روش پلاسما سرد و گرم انجام می دهد که کاملا بی خطر است.

خرید دستگاه پلاسما و کاربرد های آن

پلاسماتراپی

در صورت خرید دستگاه پلاسما می توان روش درمانی پلاسماتراپی را انجام داد. این روش یک درمان غیر لیزری است که با استفاده از آن می توان چین و چروک های پوستی را رفع کرد.

با روش پلاسماتراپی، روی سطح پوست نقاط ریزی به فاصله کم سوزانده شده و باعث رفع جای اسکار می گردد. این نوع درمان، لایه های زیرین پوست را تبخیر نموده و باعث جمع شدن پوست و در نهایت لیفت نواحی مختلف خواهد شد.

دستگاه پلاسما

این دستگاه، لایه سطحی پوست را از حالت جامد به گاز تبدیل می نماید و باعث تحریک سلول ها، بازسازی و ترمیم بافت های آن می گردد. بعلاوه پوسته های قدیمی را ریخته و سلول های نو را ایجاد می نماید.

انواع کاربرد های پزشکی دستگاه پلاسما

دستگاه پلاسما در موارد زیر کاربرد دارد:

درمان افتادگی پلک

پلک های چشم بافت ظریفی دارند و در طول روز فشار زیادی به آنها وارد می گردد و احتمال افتادگی پلک ها بالا می رود. اما با روش پلاسماتراپی می توان این مشکل را به راحتی رفع کرد. در این روش با یاری این تکنولوژی، بافت های آسیب دیده و فرسوده تحریک می شوند.

سپس پوست های اضافی و شل­شده با برخورد به پلاسما تصعید می شوند و سلو ل­های پوستی جایگزین آنها خواهند شد. در نتیجه این فرآیند جوان سازی پوست رخ داده و افتادگی پلک بدون عمل جراحی و خطرات آن رفع می گردد.

لیفت و کاهش حجم بینی

با استفاده از روش پلاسماتراپی و خرید دستگاه پلاسما می توان اقدام به لیفت و کوچک کردن بینی های گوشتی کرد. برای انجام این کار فرآیند مذکور تکرار می گردد و عوارض آن با گذشت 10 روز از بین می روند. قبل از انجام پلاسماتراپی جهت لیفت بینی، پزشک باید معاینات لازم را انجام دهد و انحراف بینی را آنالیز کند.

کاربرد های دیگر پلاسماتراپی شامل موارد زیر هستند:

  • رفع کردن ترک های پوستی ناشی از حاملگی و افزایش وزن
  • جهت رفع جای جوش، آکنه، زخم اسکار به دلیل جراحی
  • برای درمان لک صورت، ضایعات پوستی مانند زگیل و فیبروئیدها
  • جهت رفع خط ریز دور چشم، لبخند و پیشانی

جهت انجام خدمات پوست و جوان سازی آن می توان اقدام به خرید دستگاه پلاسما کرد. برای خرید آن می توانید به سایت ناریاتک مراجعه کنید. بعلاوه از این سایت می توانید اقدام به خرید دستگاه هایفو نیز کنید.

مراقبت ها و نکات بعد از انجام پلاسماتراپی

  • در صورت داشتن هرگونه علائم سرماخوردگی، باید قبل از انجام این فرآیند اقدام به درمان خود کنید.
  • اگر می خواهید پلاسماتراپی را روی پلک خود انجام دهید، باید لنز چشمی خود را خارج کنید.
  • قبل از آغاز درمان، پوست نباید متورم باشد.
  • اگر پوست دچار سوختگی شده، باید تا هنگام درمان آن حداقل 8 هفته برای انجام پلاسماتراپی صبر کرد.
  • افرادی که کاشت مژه انجام داده اند، باید قبل از درمان مژه ها را برداشته و 8 هفته بعد پلاسماتراپی را انجام دهند.

جهت خرید دستگاه کربوکسی و خرید دستگاه آر اف فرکشنال می توانید به یکی از معتبر ترین فروشگاه های فروش تجهیزات پزشکی یعنی ناریاتک مراجعه کنید.

جمع بندی

پلاسماتراپی یک روش درمان غیر لیزری است که با خرید دستگاه پلاسما انجام می گردد. این فرآیند، باعث جوان سازی پوست، رفع افتادگی و چین و چروک آن، برداشتن خال و دمان جای جوش خواهد شد. پلاسماتراپی به صورت 2 روش سرد و گرم انجام می گردد و کاملا بی خطر است. بعلاوه این روش در مقایسه با روش های دیگر تاثیر بیشتری دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2382

به "خرید دستگاه پلاسما و کاربرد های آن" امتیاز دهید

1 کاربر به "خرید دستگاه پلاسما و کاربرد های آن" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید دستگاه پلاسما و کاربرد های آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید