اپل بارگیری محموله های آیفون های گرانقیمت را کاهش می دهد

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این امر فروش محصولات شرکت در تعطیلات انتها سال را نیز کاهش می دهد.

اپل بارگیری محموله های آیفون های گرانقیمت را کاهش می دهد

تقاضای ثابت برای خرید آیفون های تازه سبب شد تا اپل به یک نقطه روشن در بخش بحران زده فناوری در دنیا تبدیل گردد. این صنعت اکنون با کاهش بودجه و اخراج نیروی انسانی به علت افزایش تورم و نرخ سود بانکی دست و پنجه نرم می نماید.

اما به نظر می رسد این شرکت آمریکایی نیز قربانی سیاست های سختگیرانه جلوگیری از شیوع کووید 19 چین شده است.

اپل در بیانیه ای اظهار داشت: کارخانه مذکور در چین با ظرفیت بسیار محدود کار می نماید. ما همچنان شاهد تقاضای قدرتمند برای آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرومکس هستیم. اما اکنون پیش بینی می کنیم تعداد محموله های این دومدل رده بالا به بازار کاهش می یابد. این شرکت اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نکرده است.

ماه قبل گزارش شده بود به علت سیاست های سختگیرانه کووید 19 چین احتمالاً فراوری در یکی از بزرگترین کارخانه های فراوری آیفون در این کشور تا 30 درصد کاهش یابد.

سیاست های چین در زمینه کووید تا به امروز سبب شده بسیاری از شرکت های دنیای از جمله استی لادر (برند آرایشی و بهداشتی) فروشگاه های خود در این کشور را تعطیل نمایند و پیش بینی شان از درآمدهای سالانه را کاهش دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2277

به "اپل بارگیری محموله های آیفون های گرانقیمت را کاهش می دهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اپل بارگیری محموله های آیفون های گرانقیمت را کاهش می دهد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل بارگیری محموله های آیفون های گرانقیمت را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید