بهترین مراکز خرید کوالالامپور را بشناسید و تجربه کنید

به گزارش مجله 10 از 10، یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور، مراکز خرید مدرن و مجهزی است که در سراسر شهر برپا گشته اند. در این مراکز برای هر نوع سلیقه و بودجه ای می توان مکانی مناسب پیدا کرد و همچنین قادر خواهید بود، بهترین کالاها از تمام کشورها را با قیمتی مناسب تهیه نمایید. بخش وسیعی از این مراکز خرید در مرکز شهر واقع شده است و دسترسی به آن بسیار راحت است. پس حتما در تورهای مالزی توجه خاصی به آن ها داشته باشید. با هم تعدادی از فروشکاه ها و مراکز خرید بزرگ کوالالامپور را مرور می کنیم.

بهترین مراکز خرید کوالالامپور را بشناسید و تجربه کنید

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

محله Petaling (خیابان چینی ها)

این خیابان در محله چینی ها واقع شده است و اکثر مردم بومی و دنیاگردان بین المللی از گشت و گذار در این منطقه لذت می برند و عصر تا شب در این منطقه اجتماع می نمایند. در این منطقه کالاهای مناسب مانـند مواد غذایی، اسباب بازی، ساعت های تزئینی و کالاهـای دیگر یافت می گردد. اگر برای اولین بار به مالزی می آیید، حتما از این مکان دیدن کنید .

فروشگاه بزرگ Mid Valley

این فروشگاه یکی از بزرگ ترین و معروف ترین محل های خرید در جنوب شرق آسیا است که در حدود 5/4 میلیون متر مربع وسعت دارد . این مجتمع شامل بازار ، بخش اداری و دو هتل می باشد و از زمان تاسیس در سال 1999 به خاطر گوناگونی اجناس عرضه شده، سرگرمی های ارائه شده و مکان های استراحت با بازدیدنمایندگان زیادی روبرو شده است. شعبه ای از انواع مراکز تجاری ژاپن، مراکز خرده فروشی مالزی و فروشگاه های زنجیره ای فرانسه در این مرکز تجاری وجود دارد. در این مجتمع تجاری دو سالن غذاخوری بزرگ وجود دارد که در منوی آن انواع غذاهای بین المللی یافت می گردد. بازدیدنمایندگان می توانند تمام مایحتاج خود را از لباس های مد روز ، تجهیزات الکترونیکی ، کامپیوتر ، کادوها ، یادگاری ها، غذاها و … را از این مرکز تهیه نمایند. بعضی از بزرگترین طراحان دنیا مانند طراحان جواهر و ساعت در این مجتمع نیز یک شعبه دارند. این مرکز تجاری شرایط خرید خاطره انگیزی را برای هم بازدیدنمایندگان محلی و هم بین المللی فراهم می نماید.

مرکز تجاری Suria در برجهای پتروناس

مرکز تجاری Suria KLCC در دومین برج بلند دنیا یعنی برجهای دوقلو پتروناس واقع شده است. در این مرکز تجاری تنها شعبه از شرکت های مطرح و معتبر دنیا را می بینید که اجناس ارائه شده برای همه افراد جذابیت دارد. در هرشش طبقه این بازار، شرکتهای معتبری مانند Marks & Spencer Tiffany ، Polo ، DKNY ، Calvin Klein و بعضی از شرکتهای معتبر ژاپنی با نام تجاری Kinokuniya در این مرکز یافت می شوند.

ارکستر سمفونی مالزی نیز در این مرکز است. شما می توانید محل های مناسبی برای استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه و یا یک شام خوشمزه پیدا کنید و ضمناً بازدید نمایندگان علاوه بر خرید می توانند از منظره زیبای پارک ، فواره ها و استخر کوچک آن لذت ببرند. این بازار به وسیله یک تونل به آکواریوم KLCC و ایستگاه LRT متصل می گردد.

مجتمع برجایا

مجتمع برجایا کوالالامپور چیزی بیش از یک مرکز خرید است. یکی از بزرگترین مراکز خرید در دنیا که دارای یک شهربازی سرپوشیده نیز است این شهربازی در نوع خود بی نظیر بوده و به دنیای کیهان شهرت دارد. این مرکز تجاری یکی از بلند ترین مراکز تجاری منطقه است که بیش از 3.4 میلیون متر مربع وسعت دارد. مرکزی تفریحی و تجاری در کوالالامپور که در آن زمین اسکیت بازی ، استخر شنا، آبراه و علاوه بر اینRoller coaster (راه آهن پر پیچ و خم ویژه بچه ها) نیز وجود دارد. این مرکز تجاری 1000 مغازه و65 رستوران و تریا دارد و فروشگاه بزرگ Debenham ارائه نماینده بهترین لباس های زنانه در آن واقع شده است. اولین سینمای سه بعدی و دو بعدی در مالزی در این مکان احداث شده است.

این مجتمع فرهنگی و تفریحی دقیقا در قلب منطقه تجاری کوالالامپور واقع شده است. هتل برجایا 900 اتاق دارد. شهربازی دنیای کیهان برجایا بزرگترین شهربازی سرپوشیده مالزی است که هر کودک و یا بزرگسال از بودن در آن احساس رضایت می نمایند.

مجتمع Bukit Bintang و Sungai Wang

این دو مرکز خرید که در خیابان Bukit Bintang واقع شده اند، قدمتی طولانی در مالزی دارند. این دو به یکدیگر متصل بوده و تشابه زیادی بین آنها است اما نوع مدیریت آنها متفاوت است. این مراکز تجاری محل مناسبی برای خرید کالاهای نفیس را برای شما فراهم می نماید ضمناً اینکه شما به راحتی می توانید در این مراکز بر سر قیمت چانه هم بزنید. این مراکز محلی مناسب برای مدلهای لباس نامتعارف است که در بین چینی ها هواداران زیادی دارد و شما می توانید تجهیزات الکترونیکی، موبایل و … را بیابید. در روزهای تعطیل بعضی از فروشندگان محلی نیز برای ارائه کالاهای خود به این منطقه می آیند.

مجتمع های خرید Starhill و Lot 10

این دو مجتمع خرید در خیابان Bukit Bintang واقع شده است. . مرکز خرید Lot 10 محلی مناسب برای فروش کالاهای میانه است برای مثال بهترین آنها Isetan یک کمپانی ژاپنی است اکثر کالاهای ارائه شده در این فروشگاه تجهیزات الکترونیکی و لباس از شعب ژاپنی است اما بعضی از کالاهای دیگر شامل هدایا و … نیز در آن یافت می گردد.

فروشگاه کناریStarhill که فروشگاهی با اجناس از بهترین و معتبرترین شرکت های بین المللی است که همانند فروشگاه Lot 10 مدیریت می گردد. این فروشگاه اجناس مجلل را با تزئیناتی خاص ارائه می دهد و می توانید بهترین مارک های ساعت، جواهر، لباس و کالاهای چرمی را تهیه کنید. چلچراغ های بزرگی که از سقف آویزان شده و چشم اندازی که از طبقات بالایی آن می توانید باعث جذب بیشتر شما می گردد.

فروشگاه های Pavilion

این فروشگاه تازه تاسیس ترین فروشگاه کوالالامپور است که در منطقه Bukit واقع شده است و به سبک اروپایی با دیوار های بلند خاکستری تزئین شده است. یک فروشگاه 7 طبقه که بیش از 37.1 میلیون متر مربع وسعت دارد و انواع مغازه ها و کالاها در آن یافت می گردد.

یکی از فروشگاه های مجلل که کف آن با سنگ مرمر و با ستون های سنگی مستحکمی تزئین شده است. طبقه پایین آن سالن بزرگی برای استراحت و غذا وجود دارد که در آن انواع غذاهای بین الملل و محلی یافت می گردد. در بدو ورود به این فروشگاه ها کافی شاپ بسیار زیبایی قرار گرفته است و با ورود به محیط آن، شما احساس می کنید به ساختمانی در قرن بیستم اروپا وارد شده اید.

مجتمع تجاری One Utama

این فروشگاه یکی از بزرگترین و معروفترین مراکز خرید بندر Utama است که از دو بخش متصل به هم ساخته شده است و هر کدام در یک خیابان اصلی قرار گرفته است. این بازار از چندین بخش عمده تشکیل شده است و در بخشی از آن رستوران و کافه تریا قرار گرفته است و در بخش دیگر سینما، سالن بولینگ، سالن آواز، صخره نوردی در سالن قرار گرفته است. به علت اینکه این بازار خیلی بزرگ است، بهتر است خود را برای پیاده روی آماده کنید. البته سراسر این بازار مغازه هایی دیدنی است که شما هرگز از پیاده روی خسته نمی شوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 371

به "بهترین مراکز خرید کوالالامپور را بشناسید و تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید کوالالامپور را بشناسید و تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید