تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش مجله 10 از 10، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری مازندران از تشدید نظارت بر ناوگان عمومی برون شهری اطلاع داد.

تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی

عیسی خادمی گفت: ضرورت ارتقای نظارت بر خدمات ناوگان عمومی مازندران و افزایش ضریب ایمنی برای کاربران جاده ای و مسافران در ایام نوروز تشدید شده است.

او می گوید: سیاست این اداره کل، حمل ایمن مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها انجام می گردد.

ضد عفونی کردن اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای، توزیع آب آشامیدنی در بطری های یکبار مصرف، توزیع ماسک یکبار مصرف در بین مسافران، ضدعفونی کردن سالن های انتظار مسافرین، قرار دادن محلول های ضدعفونی در پایانه های مسافری، نصب بنر در محوطه های پایانه های مسافری و ارسال پیغام های بهداشتی به وسیله پیغامک و فضای مجازی به رانندگان برای مقابله با ویروس کرونا از جمله اقداماتی است که به صورت همه روزه انجام می پذیرد.

به گفته خادمی در بخش جا به جایی مسافر اقدامات خوبی صورت گرفته است، به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت بر بستر وب به آن ها ارائه می گردد و لزوم ارتقای خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است.

او می گوید: در سیستم حمل و نقل زمینی، شرکت های مسافربری، رانندگان اتوبوس و خدمه سفر در قبال مسافران خود مسئولیت هایی دارند و موظف به رعایت قوانین هستند.

212 شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر در مازندران فعال هستند.

خبرنگاران مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2175

به "تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید