استقلال با رودی ژستد به توافق نهایی رسید؛ رودی به زودی در تهران

به گزارش مجله 10 از 10، خبرگزاری خبرنگاران- مهاجم خارجی مورد نظر استقلال با آبی ها به توافق نهایی رسید.

استقلال با رودی ژستد به توافق نهایی رسید؛ رودی به زودی در تهران

به گزارش خبرنگاران، رودی ژستد به زودی برای شرکت در تست های پزشکی استقلال وارد ایران خواهد شد. باشگاه استقلال مدت ها است در حال مذاکره با رودی ژستد است، بازیکنی است که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد و فرهاد مجیدی روی جذب او نظر مثبت دارد. در این بین شنیده ها حاکی از آن است مدیران استقلال با رودی ژستد توافق نهایی نموده اند و این بازیکن به زودی برای شرکت در تست های پزشکی وارد ایران می گردد. رودی ژستد بعد از کوین یامگا دومین بازیکن خارجی استقلال است که به این تیم اضافه خواهد شد.

به نظر می رسد استقلال در سال های اخیر به خوبی توانسته از سهمیه بازیکنان خارجی برای تقویت خود استفاده کند. درخشش کوین یامگا در بازی با ذوب آهن یک بار دیگر نشان داد استقلال در سال های اخیر در جذب بازیکن خارجی عملکرد قابل قبولی داشته است. کوین یامگا روز گذشته پیروز شد 2 گل برای استقلال بزند تا خیلی ها را یاد درخشش بازیکنانی مثل تیام، جپاروف، پاتوسی، شیخ دیاباته و حتی هروویه میلیچ بیندازد.

استقلال در سال های ابتدایی لیگ برتر بازیکن خارجی بی کیفیت کم جذب نکرد و خرید بازیکنانی مثل گومز، داسیلوا، الحاجی گرو، لیام ردی، هلمکه، ریوالدو و .... هنوز هم محل بحث است اما به نظر می رسد آبی ها در چند سال گذشته روی این موضوع حساسیت بیشتری به خرج داده اند و کوشش می نمایند بازیکنانی جذب نمایند که این تیم را بهتر کند نه فقط سودی نصیب ایجنت ها گردد. این در حالی است که در سال تعداد زیادی بازیکن بی کیفیت خارجی وارد لیگ ایران می شوند اما استقلال در این بخش در سال های اخیر توانسته نمره قبولی بگیرد و بازیکنان با کیفیت زیادی با این تیم قرارداد امضا نموده اند.

استقلال سال هاست پیروز به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نشده و این انتظار تلخ در حال دو رقمی شدن است. طرفداران این تیم در فصل جاری به هیچ مقامی جز قهرمانی رضایت نمی دهند و البته آغاز تیم بر خلاف فصول قبل فرهاد نشان می دهد رسیدن به این هدف غیرممکن نیست. استقلال در این دو هفته نمایش فوق العاده ای نداشته، اما پیروز به کسب شش امتیاز ارزشمند شده و با ادامه این فرایند می تواند به فتح جام در این فصل امیدوار باشد.

استقلال بعد از هشت سال پیروز به کسب پیروزی در دو ملاقات ابتدایی خود شد. در تمامی این هشت فصل آبی پوشان حتی یک بار هم به مقام قهرمانی نرسیده بودند و این یعنی حداقل از نظر آماری تغییراتی در شرایط این تیم ایجاد شده است. فزونی در اصفهان برابر ذوب آهن اتفاق مرسومی برای استقلال نیست و این یعنی یک سه امتیاز مهم که در مقاطع سخت به داد این تیم می رسد. بعلاوه آبی پوشان برای اولین بار از سال 95 در فولاد شهر به پیروزی دست یافتند و این یعنی کسب امتیازات کامل در استادیومی که در سال های اخیر مشکل ساز بوده است.

استقلال در دو بازی اول خود پیروز به ثبت کلین شیت شده و این خبر بسیار خوبی برای طرفداران این تیم محسوب می گردد. بر خلاف لیگ های معتبر اروپایی در پاره ای از موارد، در لیگ برتر ایران اغلب تیمی که بیشترین اندازه کلیت شیت را داشته به عنوان قهرمانی دست پیدا می نماید و این یعنی تیم فرهاد مجیدی در صورت ادامه این فرایند از شانس بالایی برخوردار خواهد بود.

تقریبا در تمامی پست ها شاهد حضور یک بازیکن نسبتا باتجربه و یک بازیکن جوان هستیم که این ویژگی به فرهاد مجیدی فرصت می دهد از روش های مختلفی برای کسب پیروزی بهره بگیرد. به این ترکیب روزبه چشمی و احتمالا دو خرید خارجی نو هم اضافه کنید تا متوجه شوید استقلال از نیروی انسانی کافی برای کسب پیروزیت برخوردار است. بعد از سال ها حداقل به نظر می رسد رابطه مناسبی بین کادر فنی و مدیریت استقلال برقرار است. فرهاد مجیدی در رفت و آمدهای فصول اخیر خود ثابت نموده خیلی اهل تعارف و بی علت تمجید کردن از مدیریت نیست و مصاحبه های اخیر او نشان می دهد حداقل در این مقطع او از عملکرد مدیریت نو و آجورلو رضایت نسبی داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1975

به "استقلال با رودی ژستد به توافق نهایی رسید؛ رودی به زودی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با رودی ژستد به توافق نهایی رسید؛ رودی به زودی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید