رقم قرارداد گومز باورکردنی نیست

به گزارش مجله 10 از 10، تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این که رقم قرارداد گومز وینگیر اسپانیایی این تیم پایین تر قرارداد بازیکن خارجی در ایران است، گفت او را با یک قیمت مناسب که اصلا باورکردنی نیست، جذب کردیم.

رقم قرارداد گومز باورکردنی نیست

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی در درباره جذب ایبای گومز وینگر اسپانیایی، اظهارکرد: پس از این که دو سال پنجره فولاد بسته بود و از جذب بازیکن محروم بودیم، مدت ها بود که در پی جذب بازیکن خوب بودیم. به هر حال خوب می دانید وقتی تیمی نتواند بازیکن بگیرد دچار افت می گردد و شرایط آن سخت می گردد.

وی بیان نمود: در نهایت پنجره جابجایی فولاد پس از دو سال باز شد اما باتوجه به این که در نیم فصل، هیچ باشگاهی راضی نمی گردد به راحتی بازیکنان با کیفیت خود را از دست بدهد، کار سختی برای جذب بازیکن داشتیم اما توانستیم در جابجایی زمستانه باتوجه به شش جای خالی مان بازیکنان مورد احتیاج را جذب کنیم ولی برای حضور پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا، بازهم احتیاج به بازیکن داشتیم زیرا بار تیم های استقلال و پرسپولیس هم به روی دوش ما افتاده است و با توجه به این مهم باید خودمان را به خوبی برای بازی های آسیایی آماده کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این که ارتباطات و آشنایی نکونام در جذب گومز بسیار تاثیرگزار بود، گفت: باتوجه به حضور آقای نکونام در فوتبال اسپانیا، فیلم بازی چندین بازیکن را دید و نفرات زیادی را زیر نظر داشت تا بالاخره برای جذب آقای گومز به جمع بندی رسیدند. جذب بازیکن اروپایی خیلی سخت است زیرا می خواهی او را از شرایط فوتبال اروپا به لیگ ایران بیاوری اما در نهایت این اتفاق رقم خورد.

وی ادامه داد: با پایین ترین قیمتی که می توان برای جذب یک بازیکن خارجی در فوتبال ایران هزینه کرد، گومز را جذب کردیم و به جرات می گویم رقم قرارداد او پایین تر قرارداد بازیکن خارجی در ایران است. به هر حال را طی رایزنی هایی که داشتیم با یک قیمت مناسب که اصلا باورکردنی نیست، جذب کردیم و ان شاءالله در لیگ قهرمانان آسیا ما را همراهی می نماید. جذب او برد - برد است زیرا هم می تواند بازی های خوبی برای ما در آسیا انجام دهد و هم برای او برد است زیرا می تواند خود را در آسیا نیز نشان دهد.

گرشاسبی بیان نمود: از روز گذشته که با قرارداد منعقد کردیم، تمام رسانه های اسپانیا به این موضوع پرداخته اند و نوشته اند که باور کردنی نیست که فوتبال ایران چنین بازیکنی را جذب کند. امیدوارم او به ما یاری کند و روسفید شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است که برای فصل آینده جهت بازی در لیگ برتر با گومز قرارداد بسته گردد؟ گفت: قطعا اگر کیفیت و بازی های او را ببینیم با او برای فصل آینده مذاکره خواهیم کرد و باید ببینیم که می توانیم با او به توافق برسیم یا نه و اصلا خود او نظری برای استمرار قراردادش ندارد یا خیر. فعلا برای این مهم زمان داریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خاتمه عنوان نمود: فولاد در بازی هایی که به تساوی رسیده یا شکست خورده است، استحقاق آن را نداشته و کیفیت تیم خیلی بالاتر بود اما متاسفانه توپ برای ما نچرخید. همه روی تیم فولاد به عنوان یک تیم قدرتمند و صاحب دو جام حساب می نمایند. فولاد در دو جامی که اخیرا کسب نموده، دو تیم صدر جدولی را شکست داده است اما متاسفانه در چند بازی شانس همراه ما نبوده است که امیدوارم این مهم از این به بعد رقم بخورد و فولاد به آن چه استحقاق آن را دارد، برسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2151

به "رقم قرارداد گومز باورکردنی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم قرارداد گومز باورکردنی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید