تور ارزان استرالیا: استرالیا شبکه های اجتماعی را مسئول محتوای افتراآمیز می داند

به گزارش مجله 10 از 10، دولت استرالیا تصمیم دارد با اجرای اقداماتی شبکه های اجتماعی را وادار کند مسئولیت بیشتری برای محتوای افتراآمیز منتشر شده در پلتفرم هایشان برعهده گیرند.

تور ارزان استرالیا: استرالیا شبکه های اجتماعی را مسئول محتوای افتراآمیز می داند

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

پل فلچر وزیر ارتباطات استرالیا در این باره گفت: ما از پلتفرم ها انتظار داریم موضع قدرتمندتری در این باره بگیرند. آنها برای مدتی طولانی از زیر بار مسئولیت محتوای انتشار یافته در سایت هایشان شانه خالی نموده اند.

این در حالی است که اسکات موریسون نخست وزیر این کشور هفته گذشته بیان کرد درباره کامنت های افترا آمیزی که افراد ناشناس در این شبکه های اجتماعی منتشر می نمایند، باید با این پلتفرم ها مانند ناشران اخبار برخورد کرد. همین امر به تنش ها و گفتگوها درباره قوانین مسئولیت و افترای این کشور دامن زد.

به گفته فلچر دولت مشغول آنالیز گزینه و مرزهای مسئولیت پلتفرم های کلی مانند توئیتر و فیس بوک هنگام انتشار محتوای افتراآمیز در پلتفرم هایشان است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دولت قانونی را برای جریمه کردن پلتفرم های اجتماعی به علت انتشار چنین محتوایی در نظر دارد یا خیر، گفت: دولت مشغول آنالیز طیف وسیعی از اقدامات است. با استفاده از طیف وسیعی از اقدامات با این ایده مقابله می کنیم که هرکس چیزی در فضای آنلاین منتشر می نماید، مصونیت دارد.

طبق رأی دادگاه عالی این کشور در ماه گذشته، ناشران مسئولیت کامنت های عمومی در انجمن های آنلاین را بر عهده دارند. این رأی به ایجاد اختلاف میان فیس بوک و خبرگزاری های بزرگ منجر شده است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1935

به "تور ارزان استرالیا: استرالیا شبکه های اجتماعی را مسئول محتوای افتراآمیز می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: استرالیا شبکه های اجتماعی را مسئول محتوای افتراآمیز می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید