محتویات جعبه گلکسی S21 لو رفت؛ خبری از شارژر و هدفون نیست

به گزارش مجله 10 از 10، سامسونگ فرداشب به صورت رسمی از پرچم داران سری گلکسی S21 خود رونمایی می نماید. به همین دلیل امروز شاهد انتشار خبری هستیم که به محتویات درون جعبه این گوشی ها پرداخته تا اینبار از بابت حذف شارژر و هدفون درون جعبه مطمئن تر شویم.

محتویات جعبه گلکسی S21 لو رفت؛ خبری از شارژر و هدفون نیست

همانطور که می دانید، اپل اولین شرکتی بود که تصمیم گرفت برای کاهش اثرات مخرب زیست محیطی، از جعبه های کوچک تری برای بسته بندی آیفون 12 استفاده کند. کوچک تر شدن جعبه اما علاوه بر هدفی که اپل در سر داشت، به حذف شارژر و هدفون هم ختم شد تا بدین ترتیب کاربر تنها یک گوشی و کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ را دریافت کند.

اگرچه سامسونگ یکی از شرکت هایی بود که سیاست اپل را در این زمینه مورد انتقاد قرار داد، اما نتیجه این حرکت کوپرتینویی ها نه تنها باعث فروش بیشتر هدفون های بی سیم شرکت شد بلکه آیفون 12 و مدل های پرو و پرو مکس عملکرد بسیار خوبی هم در فروش از خود نشان دادند.

این موضوع باعث شد سامسونگ ابتدا ویدیوی طعنه آمیز خود به اپل را که پیرامون حذف شارژر و هدفون از جعبه بود پاک نموده و برای سری پرچم دارهای جدید خود سیاست مشابهی را در پیش بگیرد. به گزارش وب سایت WinFuture، محتویات جعبه گلکسی S21 درست مانند آیفون 12، شامل خود گوشی، یک کابل USB-C، پین مخصوص خارج کردن سیم کارت و دفترچه راهنمای مصرف نماینده است.

  • هر آنچه از گوشی های سری گلکسی S21 سامسونگ می دانیم

در بین محتویات جعبه گلکسی S21 اما جای خالی یک آداپتور شارژر حس می گردد. درست مانند اپل، سامسونگ هم این کار را ظاهرا برای حفاظت از محیط زیست انجام داده ولی خب به نظر می رسد حفاظت از محیط زیست برای شرکت ها سود بیشتر و برای کاربران هزینه بیشتر را در پی داشته. با این حال تصمیمی است که گرفته شده و کاربران باید با آن سر نمایند. نکته مثبت اینکه شارژرهای اندرویدی بیشتر در دسترس دارند و قیمت بالایی هم ندارند.

اما تصاویر دیگری هم از این گوشی ها در توییتر و توسط رونالد کوانت، از افشاگران معروف حوزه فناوری منتشر شده که قابلیت های مختلف شان را به نمایش گذاشت که از جمله آن ها می توان به پشتیبانی از اینترنت 5G در تمام گوشی های این سری، بهره مندی از استاندارد ضد آب IP68 و مشخصات مربوط به دوربین اشاره نمود. البته بخش مهم این قسمت به حافظه جانبی محصول مرتبط می شد. سامسونگ از زمان گلکسی S7 تا به امروز پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را به پرچم داران خود اضافه نموده بود اما به نظر می رسد این اتفاق در پرچم داران سال 2021 شرکت رخ نخواهد داد.

البته در عوض، سامسونگ میخواهد مدل هایی با حافظه داخلی بیشتر را در سراسر دنیا به فروش برساند. مثلا گلکسی S21 و S21 پلاس با حافظه های داخلی 256 گیگابایت و S21 اولترا با حافظه داخلی 512 گیگابایت. بعید به نظر می رسد با وجود این حجم از حافظه داخلی، باز هم احتیاجی به خرید یک کارت حافظه مجزا حس گردد. اما خب اگر کاربری احتیاج به افزایش حافظه داشته باشد، در گلکسی های جدید این امکان وجود نخواهد داشت.

  • گلکسی S21 در مقابل آیفون 12 پرو؛ آنالیز تفاوت های اولیه

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1547

به "محتویات جعبه گلکسی S21 لو رفت؛ خبری از شارژر و هدفون نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محتویات جعبه گلکسی S21 لو رفت؛ خبری از شارژر و هدفون نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید