آیفون تاشو ممکن است از اپل Pencil پشتیبانی کند

به گزارش مجله 10 از 10، بر اساس چندین گزارش منتشر شده می توانیم بگوییم که اپل در حال آزمایش نمایشگر های تاشویی است و این احتمال وجود دارد که این شرکت قصد داشته باشد از این نمایشگر ها در آیفون تاشو استفاده کند.

آیفون تاشو ممکن است از اپل Pencil پشتیبانی کند

این اطلاعات همچنین نشان می دهند که توسعه آیفون تاشو هم اکنون در مرحله توسعه نمایشگر تاشو برای این گوشی هوشمند قرار گرفته است و به نظر نمی رسد که اپل قصد داشته باشد تا به زودی از این آیفون تاشو رونمایی کند.

با این وجود به نظر می رسد احتمال رونمایی از آیفون تاشو زیاد باشد، زیرا پیش بینی ها نشان می دهند که در چند سال آینده گوشی های هوشمند و پرچم دار تاشو رشد زیادی را خواهند داشت و انتظار می رود که تا سال 2025 شرکت های اصلی تولیدنماینده گوشی در سرتاسر جهان گوشی های هوشمند تاشویی را به بازار عرضه نمایند.

اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که اپل به ظاهر در حال توسعه دو نوع آیفون تاشو است. یکی از این آیفون های تاشو طراحی ظاهری همانند گوشی گلکسی Z Flip دارد و دیگر آیفون تاشوی توسعه داده شده مشابه گوشی گلکسی Z Fold 2 بوده و مکانیزم باز شدن آن مشابه کتاب است.

این اطلاعات منتشر شده همچنین نشان می دهند که اپل به طراحی ظاهری آیفون تاشو به گونه ای که شبیه گوشی گلکسی Z Flip باشد، علاقه مند است. پس می توانیم بگوییم که این احتمال وجود دارد که این آیفون در آینده به رقیبی برای گوشی گلکسی Z Flip تبدیل گردد.

همچنین به تازگی گزارش هایی منتشر شده اند که نشان می دهند بازار هدف آیفون تاشو توسعه داده شده توسط اپل، کاربران جوان تر هستند. این گزارش ها همچنین می گویند که این شرکت کوپرتینویی میخواهد تا آیفون تاشو را به گونه ای توسعه دهد که در زمان باز کردن این گوشی، اندازه آن همانند آیفون 12 پرو مکس باشد.

به تازگی یکی از شرکت های فعال در زمینه تحلیل به نام Omida گزارشی را منتشر و در آن این ادعا را مطرح نموده است که اپل در آیفون تاشو از نمایشگری OLED با اندازه بین 7.3 تا 7.6 اینچ استفاده خواهد نمود.

علاوه بر این، بخش جالب تر این گزارش جدید این است که این گزارش ادعا می نماید نمایشگر تاشوی به کار رفته در این آیفون از قلم پشتیبانی می نماید. البته باید بگوییم که با توجه به این موضوع که در حال حاضر هیچ یک از آیفون های اپل از قلم اپل Pencil پشتیبانی نمی نمایند، نمی توان این ادعای مطرح شده را به آسانی پذیرفت.

  • آیفون تاشو احتمالا با نمایشگر خود ترمیم راهی بازار می گردد

البته باید بگوییم که در گذشته و در سال 2019 اطلاعاتی توسط بانک سرمایه گذاری UBS و همچنین توسط یکی از افشاگران اطلاعات در توییتر منتشر شدند که ادعا می کردند اولین دستگاه تاشو اپل به جای آیفون در واقع آیپد است.

از آیفون تاشو که بگذریم، به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی گلکسی Z Fold 3 منتشر شده اند که ادعا می نمایند این گوشی تاشو از قلم دیجیتال پشتیبانی خواهد نمود. با توجه به این موضوع که اپل به احتمال زیاد نمایشگر مربوط به آیفون تاشو را از سامسونگ تهیه خواهد نمود، احتمال پشتیبانی نمایشگر آیفون تاشو از قلم را نمی توان به طور کامل رد کرد.

در نهایت باید بگوییم که هنوز زود است تا بخواهیم درباره ویژگی های آیفون تاشو صحبت کنیم. بیشتر شایعه های منتشر شده تا به امروز ادعا نموده اند که زمان زیادی تا رونمایی از آیفون تاشو باقی مانده است و این گزارش جدید هم زمان رونمایی از آیفون تاشو را سال 2023 عنوان می نماید.

  • سیستم دوربین آیفون تاشو در پتنت جدید اپل فاش شد

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1606

به "آیفون تاشو ممکن است از اپل Pencil پشتیبانی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون تاشو ممکن است از اپل Pencil پشتیبانی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید