1429 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان اردبیل جمع آوری شد

به گزارش مجله 10 از 10، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل می گوید تا به امروز 1429 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان اردبیل جمع آوری شده است.

1429 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان اردبیل جمع آوری شد

به گزارش وزارت نیرو، حسین قدیمی در جلسه کمیته بحران که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل و مدیران دستگاه های اجرایی در محل ساختمان مدیریت بحران استانداری برگزار گردید، با اشاره به اینکه یکی از مولفه های بسیار مهم برای عبور از پیک تابستان1400، این است که بتوانیم با برنامه ریزی مناسب مراکز رمزارز های غیرمجاز را جمع آوری کنیم، زیرا تاثیر زیادی بر میزان مصرف بالا دارد.

وی با اعلام اینکه تا به امروز 126 مرکز استخراج رمز ارز غیرمجاز با 1429 دستگاه جمع آوری شده است، افزود: با این اقدام حدود 4 میلیون کیلووات ساعت صرفه جویی انرژی اجرا شده و 3.2 مگاوات توان مصرفی شبکه کاهش پیدا نموده است.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از تمام ظرفیت ها برای کاهش مصرف برق استفاده نموده، افزود: جهت کاهش مصرف برق استان، روشنایی معابر شهرها، پارک ها و بزرگراه ها را با هماهنگی فرمانداران، حدود 90 درصد تعدیل نموده ایم و تدابیر شدید در این زمینه برای کشف مراکز رمز ارز غیرمجاز انجام گرفته و در حال اجرا است.

قدیمی گفت: برای هر استان یک سقف مصرف تعریف شده است که باید با اقدامات مدیریت مصرف، میزان مصرف استان کاهش یابد.

مدیر عامل توزیع برق اردبیل گفت: در صورتی که میزان مصرف از فراوری مشخص شده کمتر باشد محدودیتی ایجاد نخواهد شد اما استان هایی که پیروز به انجام این کار نشوند متحمل خاموشی در بعضی مناطق خواهند شد.

وی گفت: تقاضای ما از کلیه مشترکان اعم از صنعتی، کشاورزی، تجاری، اداری و خانگی این است که با مدیریت مصرف این شرکت را در گذر از این شرایط همراهی نمایند.

مدیرعامل این شرکت در ادامه کاهش 3000 الی 4000 مگاوات از توان فراوری نیروگاه های برق آبی به جهت کاهش ذخیره آب سدها را از مسئله دیگر شبکه برق در فصل گرما برشمرد و عنوان نمود: با توجه به لزوم مدیریت مصرف برق در ساختمان های اداری (کاهش 50 درصدی مصرف انرژی از ساعت 11 لغایت سرانجام وقت اداری و کاهش 90 درصدی در غیر ساعات اداری) خواهان ابلاغ به واحدهای تحت مدیریت ادارات کل استان شد تا جهت رعایت کاهش مصرف انرژی اقدامات لازم انجام گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1767

به "1429 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان اردبیل جمع آوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1429 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان اردبیل جمع آوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید