پارک کوهسار دره نمین یکی از تفرجگاه های جهرم به شمار می رود

به گزارش مجله 10 از 10، سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پارک کوهسار دره نمین یکی از تفرجگاه های جهرم به شمار می رود.

پارک کوهسار دره نمین یکی از تفرجگاه های جهرم به شمار می رود

پارک کوهسار یکی از وسیع ترین پارکهای جنوب فارس می باشد و به سبب محیط طبیعی و دلنواز و منطقه وسیع و امکان توسعه فراوانش در آتیه ای نزدیک به جرات میتوان عنوان زیباترین پارک جنوب کشور را به آن اختصاص داد. این پارک وسیع در دهانه کوههای سرفراز جهرم در دره نمین جهرم واقع شده است. مردم جهرم این پارک را بعنوان پارک بالا نیز می شناسند. بدلیل واقع شدن در دره نمین از این پارک بعنوان پارک دره نمین نیز یاد می گردد. پارک کوهسار مشرف به شهر جهرم است و منظرهی بسیار زیبا و دلپذیر دارد. منظره ها طبیعی این پارک واقعا دیدنی هستند. از خصوصیات پارک کوهسار این است که محوطه فوق العاده وسیعی دارد.

از امکانات این پارک تفریحی میتوان به پارکینگ خودرو، پیست اسکیت، وسایل ورزشی، تجهیزات بازی برای بچه ها و نوجوانان، شهربازی، سکوهای اقامتی جهت خانواده ها، آلاچیق، استخری بزرگ با قایق تفریحی، سرویس بهداشتی و فضای سبز اشاره نمود. جهت زیبایی و طراوت پارک آبنماهای عالی نیز تعبیه شده است. شبانگاهان برج های نور پارک کوهسار زیبایی آن را دوچندان می کند. عزیزان علاقمندی که از پارک آبشار بازدید می نمایند، می توانند از امکانات و وسایل شهربازی نیز بهره ببرند و بطور مثال با سوار شدن بر چرخ و فلک منظره بی نظیری از شهر جهرم را داشته باشند.

منبع: همگردی
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2229

به "پارک کوهسار دره نمین یکی از تفرجگاه های جهرم به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک کوهسار دره نمین یکی از تفرجگاه های جهرم به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید