مهدی شیری؛ مرد همواره مغضوب پرسپولیسی ها

به گزارش مجله 10 از 10، خبرنگاران: پرسپولیس عصر روز گذشته در سیرجان و بازی سوپرجام مغلوب تیم فولاد شد تا نتواند برای پنجمین بار متوالی این جام را به دست بیاورد. این تیم با یک گل از رقیب مغلوب شد، ولی اخراج مهدی شیری، کار را برای پرسپولیسی ها سخت تر کرد.

مهدی شیری؛ مرد همواره مغضوب پرسپولیسی ها

به گزارش خبرنگاران، شیری در نیمه دوم و زمانی که پرسپولیس کوشش می کرد گل مساوی را بزند با دریافت کارت زرد دوم، آنهم روی خطایی تقریبا بی مورد از زمین مسابقه اخراج شد تا شوک جدیدتری به پرسپولیس بدهد. اخراج در این فینال بسیاری را به یاد پنالتی عجیب او در فینال لیگ قهرمانان آسیا انداخت تا دوباره طرفداران باشگاه نارضایتی شان را از این بازیکن اعلام نمایند. مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، اما روز گذشته خیلی سریع از طرفداران باشگاه عذرخواهی کرد. مهدی شیری گفت: بازی خیلی سختی بود و در فینال ها باید کم تر اشتباه کرد و در حالی که موقعیت داشتیم، اما تیمی پیروز خواهد بود که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند.

او ادامه داد: بابت اخراج در این ملاقات از تمامی طرفداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم و از همه درخواست می کنم که در ادامه راه از تیم فوتبال پرسپولیس حمایت نمایند، چون رقابت های خیلی سختی پیش رو داریم.

منبع: فرارو
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2119

به "مهدی شیری؛ مرد همواره مغضوب پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی شیری؛ مرد همواره مغضوب پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید