لیگ برتر والیبال، پیکان با حذف نماینده ارومیه حریف سپاهان شد، خداحافظی شهرداری ارومیه با جام سی وپنجم

به گزارش مجله 10 از 10، تیم والیبال پیکان تهران با کسب دومین پیروزی برابر شهرداری ارومیه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان، حریف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شد.

لیگ برتر والیبال، پیکان با حذف نماینده ارومیه حریف سپاهان شد، خداحافظی شهرداری ارومیه با جام سی وپنجم

به گزارش خبرنگاران، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران از امروز (پنجشنبه 5 اسفند) در سالن فدراسیون شروع شد و فردا (آدینه 6 اسفند) به خاتمه می رسد.

در دومین ملاقات امروز تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان پیروز به شکست سه بر صفر نماینده ارومیه شدند تا به دومین برد متوالی خود برابر این تیم دست یابند و به مرحله نیمه نهایی صعود نمایند.

شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی شهرداری ارومیه در سه ست این مسابقه با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 17 و 25 بر 9 نتیجه را به حریف واگذار کردند تا با جام سی وپنجم خداحافظی نمایند.

تندروان سال گذشته با راهنمایی تیم فولاد سیرجان به قهرمانی در لیگ برتر مردان دست یافت، ولی سال جاری با تیم شهرداری ارومیه در جمع چهار تیم نهایی این رقابت ها قرار نگرفت.

بدین ترتیب در یکی از دو ملاقات مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان سال 1400 تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پیکان تهران به مصاف هم خواهند رفت.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان میهمان ویژه این ملاقات بود.

فردا آدینه 6 اسفند دو ملاقات به جای مانده دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان برگزار خواهد شد که برنامه دو بازی به توضیح زیر است:

ساعت 15 و 30 دقیقه: فولاد سیرجان ایرانیان - لبنیات هراز آمل

ساعت 18 و 30 دقیقه: مس رفسنجان - مقاومت شهداب یزد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2144

به "لیگ برتر والیبال، پیکان با حذف نماینده ارومیه حریف سپاهان شد، خداحافظی شهرداری ارومیه با جام سی وپنجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر والیبال، پیکان با حذف نماینده ارومیه حریف سپاهان شد، خداحافظی شهرداری ارومیه با جام سی وپنجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید