عوامل موقت مانعی برای همکاری روسیه و چین نخواهد بود

به گزارش مجله 10 از 10، وزیر خارجه چین گفت: روابط روسیه و چین قادر است در برابر بحران های بین المللی مقاومت کند و عوامل موقت مانعی برای گسترش همکاری های دو کشور نیست.

عوامل موقت مانعی برای همکاری روسیه و چین نخواهد بود

با هزینه های سفر به چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وانگ یی وزیر خارجه چین امروز سه شنبه در سخنانی تاکید نمود: روابط پکن و مسکو می تواند در برابر هر گونه بحران بین المللی مقاومت کند و عوامل زود گذر نمی تواند مانعی برای همکاری های دو کشور باشد.

وی در ادامه اضافه نمود: چین و روسیه فرصت های مالی بزرگی در اختیار دارند و تمایل زیادی برای گسترش همکاری های دو جانبه وجود دارد. همکاری های ما ماهیتی بلندمدت و راهبردی دارد. من فکر می کنم عوامل موقت مانعی برای تعمیق همکاری های جامع و بلندمدت ما نخواهد بود.

وزیر خارجه چین گفت: روابط راهبردی جامع ما بر اساس یک ساختار قوی و مستحکم از حمایت متقابل پایه گذاری شده و این روابط می تواند در برابر چالش های موجود در عرصه بین المللی به خوبی مقاومت نموده و تحت تاثیر عوامل مختلف قدرت و استحکام خود را از دست نخواهد داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 778

به "عوامل موقت مانعی برای همکاری روسیه و چین نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوامل موقت مانعی برای همکاری روسیه و چین نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید