تور عمان ارزان قیمت: ظرفیت های تجاری خوزستان برای همکاری با فعالان مالی عمان ارائه می گردد

به گزارش مجله 10 از 10، رئیس اتاق اهواز با اشاره به سفر قریب الوقوع سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به عمان گفت: از سوی اتاق اهواز، ظرفیت های تجاری استان خوزستان برای همکاری با فعالان مالی کشور عمان در این سفر ارائه می گردد.

تور عمان ارزان قیمت: ظرفیت های تجاری خوزستان برای همکاری با فعالان مالی عمان ارائه می گردد

با تور عمان ارزان قیمت از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

شهلا عموری اضافه کرد: در این سفر کوشش می گردد از فرصت مذاکرات بین مقامات ایرانی و کشور عمان، برای توسعه فعالیت های مالی و مبادلات تجاری 2 طرف استفاده گردد.

نایب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان با اشاره به وجود اشتراکات فرهنگی بین خوزستان و کشور عمان گفت: بااین وجود احتیاج است که مبادلات تجاری به وسیله استان خوزستان با کشور عمان توسعه بیشتری یابد.

وی ادامه داد: در راستای توسعه مبادلات تجاری بین خوزستان و کشور عمان، اختصاص پروازهای کارگو از فرودگاه اهواز به مرکز کشور عمان و بعلاوه احیای خط کشتیرانی از خرمشهر به عمان لازم است.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران با تأکید بر اینکه کشور عمان متقاضی بخش زیادی از محصولات تولیدی خوزستان در زمینه کشاورزی و صنعتی است گفت: به منظور توسعه این مبادلات، دولت های ایران و عمان باید نسبت به تدوین بسته های حمایتی از بازرگانان اقدام نمایند.

عموری اضافه کرد: ایجاد زیرساخت های مورداحتیاج برای تسریع در جابجایی کالاهای صادراتی به ویژه در حوزه حمل ونقل دریایی باید موردتوجه دولت هر 2 کشور قرار گیرد.

در آستانه سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به کشور عمان، یک هیات بلندپایه از فعالان مالی و تجاری ایران با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق مشترک بازرگانی ایران - عمان به ریاست علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از روز دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 وارد مسقط خواهد شد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2162

به "تور عمان ارزان قیمت: ظرفیت های تجاری خوزستان برای همکاری با فعالان مالی عمان ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان ارزان قیمت: ظرفیت های تجاری خوزستان برای همکاری با فعالان مالی عمان ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید