طاهری: مدال های زارع من را مصمم تر از قبل کرده است، کادرفنی قبلی با بچه ها یکدل نبود

به گزارش مجله 10 از 10، مدعی سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد: دو مدال المپیک و جهانی امیرحسین زارع در سال جاری، انگیزه های او را برای رقابت بیشتر از قبل کرده است.

طاهری: مدال های زارع من را مصمم تر از قبل کرده است، کادرفنی قبلی با بچه ها یکدل نبود

امین طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد همراهی سهند ارس در دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد گفت: دو کشتی برای سهند گرفتم، خوب بود، خداراشکر وضعیتم مناسب بود.

وی ادامه داد: در این مدت بدون تمرین نبودم، آمادگی ام برای دور رفت لیگ، مناسب بود. هم من و هم سایر بچه های تیم با همین فرایند در مسابقه شرکت کرده بودند و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

طاهری که به خاطر شکست امیرحسین زارع در انتخابی تیم ملی، یکی از گزینه های اصلی حضور در المپیک محسوب می شد و به واسطه شکست در تورنمنت لهستان دوبنده تیم ملی را از دست داد، در مورد شرایط روحی اش بیان نمود: شرایط روحی خوبی دارم، همه چیز را فراموش کردم. چون مسابقه ای در پیش نبود، تمریناتم را سبک کرده بودم و این میزان تمرین هم با حضور در لیگ سازگاری دارد، هم با شرایط و بدن خودم.

وی در مورد برنامه اش برای بعد از لیگ، شرح داد: فعلا که درگیر لیگ هستیم، بعد از آن در هر مسابقه ای که بگویند کشتی می گیرم، قهرمان کشوری باشد یا جام تختی، نمی دانم.

طاهری طلایی شدن امیرحسین زارع در مسابقات جهانی نروژ انگیزه مضاعفی برای خودش دانست و تاکید کرد: این موضوع که باید با قهرمان جهان مسابقه دهم، قطعا انگیزه هایم را بیشتر می کند. شرایطم به گونه ای است که مصمم تر و بهتر از قبل تمرین می کنم. ان شاءالله برای رسیدن به دوبنده تیم ملی هر مسابقه ای که بگویند را پشت سر خواهم گذاشت.

این کشتی گیر سنگین وزن ابراز امیدواری کرد: با حضور کادرفنی تازه، اتفاقات خوبی در کشتی رقم بخورد.

وی گفت: کادر قبلی خیلی با بچه ها یکدل نبودند، من با پژمان درستکار در گذشته زیاد کار کردم. وی مربیگری و کُچ روی تشک خوبی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1986

به "طاهری: مدال های زارع من را مصمم تر از قبل کرده است، کادرفنی قبلی با بچه ها یکدل نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: مدال های زارع من را مصمم تر از قبل کرده است، کادرفنی قبلی با بچه ها یکدل نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید