برای نخستین بار در رقابتهای جهانی بزرگسالان شرکت می کنم

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، علیرضا سرلک نماینده وزن 57 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های جهانی نروژ در مصاحبه با روابط عمومی فدراسیون کشتی در خصوص شرایط خود و شرایط اردوهای تیم ملی گفت: در کل شرایط اردوها بسیار خوب است، آمادگی بالایی داریم و کشتی گیران با توجه به هر وزن بین مربیان تقسیم شده اند تا بتوانند به وزن ایده آل خود برسند.

برای نخستین بار در رقابتهای جهانی بزرگسالان شرکت می کنم

وی در خصوص برنامه تمرینی گفت: مربیان تمرینات به روز و ویژه ای را در دستور کار ما قرار داده اند، حریفان را هر روز بررسی می کنیم و اگر قرار باشد تمریناتی مختص خودم انجام دهم، با هماهنگی مربیان خواهد بود.

سرلک در خصوص حضورش در مسابقات جهانی گفت: اولین سال است که در مسابقات جهانی بزرگسالان حاضر می شوم، اما شناخت کافی روی حریفانم دارم و وزنم هم نرمال است. آمادگی کامل برای حضور در این مسابقات دارم و هرشب فیلم حریفانم را می بینم و همه آنها را بررسی می کنم. به نظرم سخت ترین حریفم در این رقابت ها خودم هستم چون اگر روی افکارم پیروز شوم می توانم برای مسابقات آماده شوم.

آزادکار 57 کیلو کشورمان در خصوص حضور مربیان سازنده در تیم های ملی گفت: کار بسیار خوبی است که فدراسیون انجام داده الان میانگین سنی مربیان به شاگردانشان بسیار نزدیکتر شده و ما هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ فنی با مربیان سازگاری کافی داریم. کادر فنی قبلی هم بسیار خوب بود اما کادر فنی نو هم با تمرینات متفاوت و بروز می تواند در تیم ملی به ما یاری کند، کلاً هر کسی که به نام سرمربی انتخاب گردد می خواهد تیمش برترین نتیجه را بگیرد و این موضوع هم در خصوص پژمان درستکار صادق است.

وی در خصوص مسابقات انتخابی گفت: به نظرم تمامی مدعیان در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور داشتند. کشتی گیران در ایران روی هم شناخت کافی دارند و این موضوع رسیدن به تیم ملی را بسیار سختی می نماید اما من با آمادگی کامل داشتم در این مسابقات شرکت کردم و توانستم نماینده وزن 57 کیلو در تیم ملی شوم.

علیرضا سرلک در سرانجام در خصوص مسابقات لیگ برتر کشتی که قرار است بعد از مسابقات جهانی برگزار گردد گفت: تمام تمرکزم فعلاً روی مسابقات جهانی نروژ است بعد از مسابقات جهانی می خواهم در خصوص لیگ تصمیم بگیرم، امیدوارم تیم خوبی با من قرارداد ببندد تا یاری هزینه ای برای گذران زندگی داشته باشم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1917

به "برای نخستین بار در رقابتهای جهانی بزرگسالان شرکت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای نخستین بار در رقابتهای جهانی بزرگسالان شرکت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید