تور ارزان هلند: هلند اولین حریف ایران در تورنمنت بسکتبال با ویلچر ترکیه

به گزارش مجله 10 از 10، تیم ملی بسکتبال با ویلچر اولین ملاقات خود را در تورنمنت ترکیه مقابل هلند برگزار می نماید.

تور ارزان هلند: هلند اولین حریف ایران در تورنمنت بسکتبال با ویلچر ترکیه

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال با ویلچر پیروز شد رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه صاحب سهمیه پارالمپیک ریو گردد، برنامه اردوهای آماده سازی مختلف را پیش بینی نموده است که براین اساس در تورنمنت بین المللی ترکیه که یک اردوی مشترک هم است از 5 تا 9 تیرماه حضور پیدا می نماید.

در این تورنمنت علاوه بر ایران، تیم های میزبان ،هلند و کانادا هم حضور دارند.همانند ایران، سه تیم دیگر شرکت کننده در تورنمنت بین المللی ترکیه برای حضور در بازی های پارالمپیک آماده می شوند.

طبق برنامه اعلام شده، نخستین ملاقات تیم ملی ایران در این تورنمنت 5 تیرماه و برابر تیم هلند برگزار می گردد.تیم ایران دو ملاقات دیگر خود را 6 و 7 تیرماه به ترتیب مقابل تیم های ترکیه و کانادا برگزار خواهد نمود.

بر اساس این برنامه و در ادامه تورنمنت بین المللی ترکیه، 8 تیرماه ملاقاتهای مرحله نیمه نهایی برگزار می گردد که طی آن و با توجه به جدول رده بندی رقابت های گروهی، تیم اول با تیم چهارم و تیم دوم با تیم سوم ملاقات خواهند کرد. نهم تیرماه ملاقات فینال و رده بندی برگزار می گردد.

عباس آقا کوچکی سرمربی تیم ملی در این باره گفت: در این تورنمنت برد و باخت برای ما اهمیت ندارد و ما در پی بررسی بازی تیم ها و شناخت نقاط ضغف و قوت ملی پوشان هستیم.

وی ادامه داد:صبح ها تمرینات را انجام می دهیم و مسابقات عصر برگزار می گردد.کادر فنی تیم ملی میخواهد که بعد از این تورنمنت ترکیب نهایی تیم ملی را معین کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1906

به "تور ارزان هلند: هلند اولین حریف ایران در تورنمنت بسکتبال با ویلچر ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هلند: هلند اولین حریف ایران در تورنمنت بسکتبال با ویلچر ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید