رضایی: تیم هایی جوان و قوی را راهی چین خواهیم کرد

به گزارش مجله 10 از 10، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته زنان و مردان با اشاره به انجام تغییرات و جوانگرایی تیم ها قبل از اعزام به مسابقات آسیایی چین، گفت: برای این که بتوانیم در مسابقات آسیایی چین سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی و مسابقات جهانی 2018 هلند را در بخش زنان کسب کنیم، باید تیمی جوان و قوی را راهی چین کنیم.

رضایی: تیم هایی جوان و قوی را راهی چین خواهیم کرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

هادی رضایی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط تیم ملی والیبال نشسته زنان و مردان برای شرکت در مسابقات آسیایی چین که خردادماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در حال حاضر به دنبال یک سری تغییرات در ترکیب تیم و جوانگرایی آن در بخش زنان و مردان هستیم تا تیم قوی و جوانی را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در چین داشته باشیم. چون در چین سهمیه بازی های پاراآسیایی اندونزی و مسابقات دنیای 2018هلند توزیع خواهد شد. ما باید تحت هر شرایطی در چین بتوانیم در قسمت بانوان روی سکو قرار بگیریم تا از دو سهمیه ای که در این رقابت ها به تیم ها تعلق می گیرد یک سهمیه مان تیم والیبال نشسته زنان ایران باشد. البته در بخش مردان با توجه به قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته ایران در پارالمپیک ریو، مردان ما سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی و دنیای هلند را همراه با تیم زنان چین کسب نموده اند. ما باید تحت هر شرایطی سهمیه زنان را نیز به دست آوردیم تا با تیم کاملی راهی اندونزی شویم.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته زنان و مردان هم چنین از معرفی مربیان تیم های ملی والیبال نشسته زنان و مردان و نفرات دعوت شده به اردو در هفته آینده اطلاع داد و گفت : سعی کردیم بهترین مربیان را برای هر دو بخش زنان و مردان گزینش کنیم تا با ترکیب متفاوت و قوی راهی چین شویم.

او از حضور تیم ملی والیبال نشسته روسیه در ایران برای انجام چند ملاقات تدارکاتی با تیم های والیبال نشسته مردان ایران اطلاع داد و توضیح داد: تیم ملی والیبال نشسته روسیه 18 اردیبهشت ماه با هزینه شخصی خود به ایران می آید و چند ملاقات تدارکاتی قبل از شرکت در رقابت های قهرمانی آسیایی چین با تیم های جوان، بزرگسالان و باشگاهی خواهد داشت. هم چنین با درخواستی که تیم ملی والیبال نشسته آلمان برای انجام چند ملاقات تدارکاتی با تیم ایران داشت، این تیم نیز مردادماه به ایران می آید و چند بازی تدارکاتی با تیم های والیبال نشسته ایران برگزار خواهد نمود.

رضایی در خاتمه در خصوص علت برگزار نشدن مسابقات والیبال نشسته باشگاه های دنیا در اردیبهشت ماه به میزبانی ایران در تبریز، گفت: به دلیل اعلام آمادگی تنها پنج تیم برای شرکت در این رقابت ها، صلاح ندیدم که مسابقات با چنین شرایطی برگزار کنیم. البته این مساله را پیش از این به فدراسیون دنیای والیبال نشسته در تفاهم نامه ای تهیه نموده بودیم که اگر تعداد تیم ها از هشت تیم کم تر باشد. مسابقات را برگزار نخواهیم کرد. البته ما حاضریم دوباره میزبان برگزاری مسابقات والیبال نشسته باشگاه های دنیا باشیم و این مساله را در اجلاس سازمان دنیای والیبال نشسته که در جریان مسابقات آسیایی چین برگزار خواهد شد، اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 709

به "رضایی: تیم هایی جوان و قوی را راهی چین خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: تیم هایی جوان و قوی را راهی چین خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید