صدور پروانه ساختمان پلاسکو در گرو تایید نقشه از سوی سازمان نظام مهندسی کشور

به گزارش مجله 10 از 10، سعادتی گفت: پس از تایید نقشه از سوی سازمان نظام مهندسی کشور و سازمان آتش نشانی پروانه ساختمان پلاسکو صادر می گردد.

صدور پروانه ساختمان پلاسکو در گرو تایید نقشه از سوی سازمان نظام مهندسی کشور

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

علی محمد سعادتی شهردار منطقه 12 تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در تشریح آخرین شرایط ساختمان پلاسکو و جزئیات تفاهم نامه منعقد شده بین شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان گفت: در موضوع ساختمان پلاسکو 2 نکته مسائل اقتصادی و ایمنی پروژه مطرح است.

شهردار منطقه 12 اضافه نمود: تفاهم نامه شهرداری تهران با بنیاد مستضعفان می تواند در حوزه حساب های فی مابین موجب تسریع در انجام پروژه های مشترک گردد اما مسائل ایمنی پروژه پلاسکو باید بر اساس اصول و ضوابط انجام گردد و آقای گلپایگانی معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران با بنیاد مستضعفان برنامه ریزی هایی انجام داده است که در بازه زمانی معین نسبت به تامین پارکینگ ساختمان پلاسکو اقدام های لازم انجام گردد.

سعادتی با تاکید بر این نکته که نمی توان از مسائل ایمنی در پروژه ساختمان پلاسکو غافل شد، بیان نمود: بنیاد مستضعفان نقشه ها ساختمان پلاسکو را به شهرداری ارسال و پس از آن جهت تایید نهایی نقشه های ساختمان به سازمان نظام مهندسی کشور ارسال شد و پس از تایید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهعرداری تهران شهرداری پروانه ساختمان پلاسکو را صادر می نماید.

عضو شورای شهر خواهان شهید شمردن جان باختگان حادثه پلاسکو شد

شهردار منطقه 12 با اشاره مجدد به تفاهم نامه امضا شده بین بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران، تاکید نمود: بنیاد مستضعفان زمین و باغ هایی دارد که نمی تواند در آنجا بارگذاری کند اما در مقابل شهرداری تهران این توانایی را دارد مانند باغ وثوق الدوله زمین های بنیاد مستضعفان را به عرصه سبز و عمومی پایتخت اضافه کند.

سعادتی توضیح داد: تفاهم نامه منعقده بین بنیاد مستضعفان و سازمان نظام مهندسی می تواند پروژه های مدیریت شهری را تسریع کند، اما توجه مدیریت شهری به مسائل ایمنی همچنان پا برجا است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 674

به "صدور پروانه ساختمان پلاسکو در گرو تایید نقشه از سوی سازمان نظام مهندسی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور پروانه ساختمان پلاسکو در گرو تایید نقشه از سوی سازمان نظام مهندسی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید