سودای برقی فولکس واگن

به گزارش مجله 10 از 10، فولکس واگن بر این باور است که سرمایه گذاری در نرم افزار های تازه و فناوری خودرو های الکتریکی در دو تا سه سال آینده به اوج خود می رسد و هدف این شرکت نیز کسب بازده قابل توجه از مدل های الکتریکی است.

سودای برقی فولکس واگن

به گزارش ایسنا، آرنو آنتلیتز، مدیر مالی فولکس واگن، گفت: تا سال 2026، بزرگ ترین خودروساز اروپا تقریبا هیچ سرمایه گذاری ای در فناوری موتور احتراقی انجام نخواهد داد. او گفت: بار سرمایه گذاری در آن موقع از بین خواهد رفت و این زمانی است که ما می خواهیم بازده قابل توجهی از تحرک الکتریکی داشته باشیم.

فولکس واگن در حال پیشبرد بزرگ ترین عرضه خودرو های برقی و نرم افزار در این صنعت است و حدود 52میلیارد یورو (5/ 56میلیارد دلار) سرمایه گذاری تا سال 2026 اختصاص داده است. این خودروساز آلمانی و سایر فراوریکنندگان همچنان به مقابله برای رسیدن به شرکت تسلا ادامه می دهند. تسلا اوایل ماه جاری هدف فراوری دو میلیون خودرو در امسال را بیان کرد.

سهام این شرکت پیشرو خودرو های الکتریکی پس از افت 65درصدی در سال 2022، تا به امروز 44درصد جهش نموده است. بر اساس گزارش بلومبرگ، آنتلیتز گفت: فولکس واگن در پی افزایش سودآوری است تا ارزش خود را افزایش دهد و این ارزش در حال حاضر به 73میلیارد یورو رسیده است. او اضافه کرد: فولکس قرار است بر مجذوب کننده ترین ذخایر سود از نظر بخش خودرو و از نظر منطقه تمرکز کند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2319

به "سودای برقی فولکس واگن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سودای برقی فولکس واگن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید