ستاری: در این فصل 2 سال از عمر فوتبالی بازیکنان کم شد

به گزارش مجله 10 از 10، مدافع تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد با فرسایشی شدن فصل جاری مسابقات لیگ برتر از عمر فوتبالی بازیکنان کاسته شده است.

ستاری: در این فصل 2 سال از عمر فوتبالی بازیکنان کم شد

محمد ستاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط فعلی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و چند بازی محبت آمیز انجام دادیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. از زمانی که مهدی تارتار به تمرینات بازگشت، انگیزه بازیکنان بیشتر شد و حالا خودمان را آماده می کنیم تا در ادامه لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم.

وی با اشاره به غیبت چند هفته ای خود در بازی های پیکان اعلام کرد: متأسفانه بدشانس بودم و مصدوم شدم که همین موضوع باعث شد تا چهار بازی را از دست بدهم. البته تعطیلی لیگ برتر به نفع من شد و حالا شرایط خوبی دارم. امیدوارم در ادامه لیگ، بازی های خوبی را برای پیکان انجام دهم.

مدافع پیکان با اشاره به طولانی شدن فصل جاری لیگ بیستم به خبرنگاران گفت: واقعاً این شرایط برای بازیکنان آزاردهنده است و باعث شده که لیگ ما فرسایشی گردد. بازیکنان باید در طول فصل دو بار بدنسازی نمایند، اما ما در این فصل شش بار بدنسازی کردیم که واقعاً خوب نیست. معتقدم که عمر بازیکنان لیگ برتر در این فصل دو سال کم شد و ما تحت فشار زیادی قرار گرفتیم.

ستاری در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، اعلام کرد: سپاهان و پرسپولیس واقعاً تیم های خوبی هستند و پیش بینی خیلی سخت است. با این حال فکر می کنم پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشد، چون بازیکنان این تیم چند سال است که کنار یکدیگر بازی می نمایند و از لحاظ تاکتیکی واقعاً تیم بسیار خوبی هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1821

به "ستاری: در این فصل 2 سال از عمر فوتبالی بازیکنان کم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: در این فصل 2 سال از عمر فوتبالی بازیکنان کم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید