نظرم در خصوص این بازیکن پرسپولیس مثبت نیست! ، بعد از دربی تشخیص تیم قهرمان سخت شده است!

به گزارش مجله 10 از 10، یک پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در 3 هفته پایانی رقابت های لیگ، تیم ها براساس عملکردشان شرایط خود را در جدول برای قهرمانی معین خواهند کرد.

نظرم در خصوص این بازیکن پرسپولیس مثبت نیست! ، بعد از دربی تشخیص تیم قهرمان سخت شده است!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، حسین فرکی در ارزیابی از عملکرد سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی در رقابت های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: تا قبل از برگزاری داربی برای هر سه تیم شانس قهرمانی قابل تصور بود اما نتایج بازی های این هفته شرایط را تغییر داد و پرسپولیس با پیروزی برابر استقلال و نتیجه ای که ملوان برابر سپاهان کسب کرد پیش بینی را تا حدودی سخت کرد. البته در سه هفته خاتمهی تیم ها براساس عملکردشان شرایط خود را در جدول برای قهرمانی معین خواهند کرد.

یکی از بی سابقه ترین داربی ها را شاهد بودیم

وی در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس در داربی، توضیح داد: بازی استقلال و پرسپولیس یکی از بی سابقه ترین داربی ها بود که طی چند سال اخیر شاهد آن بودیم. به خاطر شرایط جدول هر 2 تیم با احتیاط و حساسیت بیشتری بازی را دنبال می کردند و حاشیه های این بازی خیلی کمتر از سایر بازی های لیگ بود. البته از نظر فنی شاید نتیجه به دست آمده برعکس نیز می شد اما حساسیت بازی عملکرد بازیکنان هر دو تیم را بالا برده بود و احتیاط لازم را می کردند تا موقعیت بیشتری را به حریف مقابل ندهد. هر چند پرسپولیس از موقعیت خود به خوبی استفاده کرد و توانست دروازه حریف را به نفع خود خاتمه دهد.

یحیی نام مربی ایرانی را یدک می کشد

این پیشکسوت فوتبال بعلاوه در مورد عملکرد یحیی گل محمدی و تمدید قراردادش بعد از خاتمه لیگ، گفت: یحیی یکی از مربیان خوب فوتبال کشور است و نام مربی ایرانی را یدک می کشد. هر چند دو تیم مدعی دیگر از مربیان خارجی صاحب سبک فوتبال برخوردارند اما عملکرد یحیی طی این چند سال در لیگ و حذفی پیروزیت آمیز بوده و کارنامه قابل قبولی داشته است.

فرکی بعلاوه در ارزیابی از عملکرد مهاجمان خارجی پرسپولیس اظهار کرد: مهاجم قبلی پرسپولیس که یک دفعه از این تیم جدا شد واقعا حرفه ای و عملکرد خوبی داشت، مهاجم نو این تیم تا به امروز نتایج مثبتی را رقم نزده و نظر مساعدی نسبت به او ندارم. البته کارنامه و رزومه خوبی دارد و تصور می کنم باید زمان بیشتری به او داد تا خود را ثابت کند.

تیمی پیروز است که بر هیجان بازیکنانش غلبه کند

وی در خاتمه اضافه کرد: در حال حاضر که فوتبال با تماشاگر برگزار می گردد شرایط به لحاظ روحی و روانی برای هر 3 تیم جدول فرق دارد و تیمی می تواند شانس قهرمانی را برای خود رقم بزند که این شرایط را به خوبی کنترل و بر هیجانات بازیکنان خود غلبه کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2351

به "نظرم در خصوص این بازیکن پرسپولیس مثبت نیست! ، بعد از دربی تشخیص تیم قهرمان سخت شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرم در خصوص این بازیکن پرسپولیس مثبت نیست! ، بعد از دربی تشخیص تیم قهرمان سخت شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید