نکات جالب لیگ قهرمانان آسیا از نگاه AFC

به گزارش مجله 10 از 10، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نکات جالبی از بازی های اجرا شده تا خاتمه دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان 2020 قاره کهن منتشر کرد.

نکات جالب لیگ قهرمانان آسیا از نگاه AFC

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حالی که مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2020 امروز (شنبه) در منطقه غرب این قاره برگزار می شود، سایت کنفدراسیون فوتبال قاره کهن نکات و آمار جالبی از بازی های اجرا شده تا پایان مرحله گروهی این مسابقات، منتشر کرده است.

سایت AFC درباره این بازی ها نوشت:

در طول 11 روز طوفانی در قطر، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب با صعود 8 تیم به مرحله یک هشتم نهایی به پایان رسیده است.

پس از کمی استراحت مسابقات مرحله حذفی از روز شنبه شروع می شود، اما قبل از آن سایت AFC به برخی از آمار ها و حقایق برجسته در مورد مسابقات هفته پنجم و ششم اشاره می کند.

پیروزی چهار بر صفر پرسپولیس برابر شارجه اولین باری بود که پرسپولیس پس از پیروزی 4 بر 2 برابر الوحده در مرحله گروهی فصل 2017 پیروز شد، 4 گل به ثمر برساند.

تیم فوتبال پاختاکور برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 10 سال انتظار کشید. این تیم امروز در مرحله یک هشتم نهایی میزبان استقلال ایران است.

تیم فوتبال التعاون عربستان 355 دقیقه نتوانسته بود در دوحه گلی به ثمر برساند تا اینکه میچل دوک با گل دیرهنگام و حیاتی خود برابر الدحیل حضور این تیم را در مرحله 16 تیمی لیگ قهرمانان 2020 مسجل کرد.

هفت گل از 13 گل هفته ششم لیگ قهرمانان با ضربه سر به ثمر رسید. پرسپولیس سه گل با ضربه سر وارد دروازه شارجه کرد و استقلال هم 2 گل از سه گل خود برابر الاهلی عربستان را با ضربه سر زد.

ولیتون مهاجم برزیلی شارجه اولین بازیکنی بود که در قطر هت تریک کرد او در پیروزی 6 بر صفر مقابل التعاون سه گل به ثمر رساند. کیجیرو اوگاوا از ویسل کوبه ژاپن دیگر بازیکنی است که در لیگ قهرمانان آسیا 2020 هت تریک است.

در پیروزی یک بر صفر پاختاکور برابر شهر خودرو انزور اسماعیل اف مدافع این تیم ازبکستانی با 106 بار لمس توپ از این نظر رکورددار شد.

با پایان بازی های هفته ششم مشخص شد که تیم هایی از پنج کشور در مرحله یک هشتم نهایی حضور خواهند داشت؛ ایران، قطر، عربستان سعودی، امارات و ازبکستان.

ماجد ناصر دروازه بان تیم شباب الاهلی پس از سه کلین شیت، 270 دقیقه در دوحه دروازه خود را بسته نگه داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1341

به "نکات جالب لیگ قهرمانان آسیا از نگاه AFC" امتیاز دهید

2 کاربر به "نکات جالب لیگ قهرمانان آسیا از نگاه AFC" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات جالب لیگ قهرمانان آسیا از نگاه AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید