انقلاب تابستانی یحیی گل محمدی در پرسپولیس

به گزارش مجله 10 از 10، خبرنگاران؛ پرسپولیس تهران بهترین عملکرد نقل و انتقالاتی را در میان تیم های لیگ برتر داشته. یا یک نگاه کلی تر احتمالا این تیم بهترین عملکرد را در ده فصل اخیر هم داشته و برای اولین بار تیمش را خرید های درست، گران قیمت و البته کاملا در اختیار نیازهایش خریده است.

انقلاب تابستانی یحیی گل محمدی در پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، برنامه خرید پرسپولیس در این فصل از یک عقلانیت در پشت تصمیم ها خبر می دهد. چیزی که در فصل قبل دیده نمی شد. آن ها ابتدا دو مربی را از کادر فنی بیرون کردند. ضعف درون دروازه پرسپولیس چنان مشهود بود که از وحید قلیچ تا رادوشویچ، داوود فنایی را عامل این اتفاق می دانستند. برای همین خیلی زود در پایان فصل داوود فنایی از این تیم جدا شد تا یک گزینه خارجی احتمالا جایگزینش شود.

کم آوردن پرسپولیس در نیمه دوم بازی های فصل قبل به ویژه در دربی برگشت یکی دیگر از نقاط ضعف پرسپولیس بود. برای همین مظاهر رحیم پور از این تیم جدا شد و فارغ التحصیل دانشگاه مادرید در رشته بدن سازی به ترکیب پرسپولیس اضافه شد.

آن ها همچنین یک خانه تکانی اصلی در دروازه و خط دفاعی انجام دادند تا بار دیگر آن دفاع آهنین به پرسپولیس بازشود. به این ترتیب بیرانوند به باشگاه بازگشت و حامد لک از این تیم رفت. مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر هم به این خط دفاعی اضافه شدند. در روز های بعد گولسیانی هم از سپاهان رسید. سید جلال به کادر فنی رفت تا خط دفاعی پرسپولیس در فصل رخت و لباسی گران قیمت بپوشد. اینکه یحیی بتواند از این ترکیب گران خط دفاعی، چون سه سال گذشته پرسپولیس بسازد، اما سوالی است که باید در ادامه فصل دنبال پاسخ آن باشیم. خرید های نجومی پرسپولیس هنوز هم تمامی ندارد. آن ها در پی یک هافبک هجومی و یک مهاجم هم هستند که شاید هر دو خارجی باشند.

با این خرید ها احتمالا یحیی گل محمدی در فصل بعد نباید بهانه ای داشته باشد. یکی از رفتار های آزاردهنده یحیی در فصل قبل قهر های پیاپی اش از باشگاه بود. به نظر می رسد با این بریز و بپاش که درویش در پرسپولیس انجام داده یحیی دیگر بهانه سال قبل را هم نداشته باشد.

این خرید های گران همانقدر که امیدوار کننده هستند می توانند بلای جان یحیی گل محمدی هم باشند. چون او دیگر بهانه ای ندارد و باید با این ترکیب تیم را به کورس قهرمانی و درو کردن جام ها بازگرداند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2209

به "انقلاب تابستانی یحیی گل محمدی در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انقلاب تابستانی یحیی گل محمدی در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید