نتایج مذاکرات پرسپولیس با کنعانی و عزت اللهی ، واکنش عجیب به تمدید با گولسیانی

به گزارش مجله 10 از 10، مدیرعامل پرسپولیس می گوید قرارداد همه نفرات تمدید می گردد اما شرایط عزت اللهی، کنعانی زادگان و گولسیانی هنوز تعیین نیست.

نتایج مذاکرات پرسپولیس با کنعانی و عزت اللهی ، واکنش عجیب به تمدید با گولسیانی

به گزارش خبرنگاران، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگاران پیرامون جلسه با بیرانوند مطرح کرد: او چون می خواست برود دکتر نزدیک همان مکانی که پزشکش بود، قرار گذاشتیم و در مورد اینکه چه زمانی می تواند به تمرینات اضافه گردد صحبت کردیم و درباره قراردادش اصلا بحثی نبود. فقط بحث این را داشتند که ظرف چند روز آینده پرداختی به تیم خواهد بود یا خیر؟

وی اضافه کرد: اول باید دعا می کردیم قهرمان شویم و حالا که قهرمان شدیم باید بابت قهرمانی لیگ برتر 10 درصد و قهرمانی جام حذفی 5 درصد به آنها پرداخت کنیم و خدا را شکر که جام سوم در کار نبود. از این جهت چگونگی پرداخت به بازیکنان را پرسید و جلسه خوبی بود.

او راجع به شایعه جذب کنعانی شرح داد: ایشان وابسته به پرسپولیس و علاقمند است. شرایط حضور در پرسپولیس، این است که پرسپولیسی باشند. شرایط ما برای بزرگان تیممان یکسان است. اگر می بینید که همه بازیکنان با جان و دل زحمت می کشند، این است که ما سعی نکردیم تفاوتی بین چهره ها باشد. ما هم گفتیم حضور کنعانی اینطوری است که مثل سایرین شرایط برابر است و می توانیم در خدمتشان باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد گولسیانی پاسخ داد: اجازه بدهید در این مورد بعدا صحبت کنیم.

رضا درویش در مورد جذب سعید عزت اللهی گفت: اساسا اگر بنا به جذب بازیکنی باشد، اصول حرفه ای این است که آیا رضایت نامه دارد که وارد مذاکره شویم؟ ما هم گفتیم هر وقت رضایت نامه داشته باشند مذاکره می کنیم.

او درباره تعویق تمرینات مطرح کرد: یک مشکل ما این بود که بازیکنان ملی پوش را اجازه دادند بیشتر استراحت نمایند. نفرات تمدیدی هم اجازه گرفتند رفتند سفر. دیگر بازیکنان هم تمرین انفرادی می نمایند. قرار شد طوری تمرین را آغاز کنیم که تکمیل باشد. فکر می کنم از فردا پس فردا تمرین آغاز گردد.

درویش راجع به جدایی نعمتی گفت: هرکسی می آید پرسپولیس زحمت زیادی می کشد. ایشان در چند جام زحمت کشید و ایشان جزو گنجینه پرسپولیس است. اما فضا برای اینکه خودش را نشان بدهد وجود نداشت و به این نتیجه رسید که جای دیگری برود.

مدیر قرمزها در مورد تمدید بازیکنان گفت: با همه آنها تمدید می کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2380

به "نتایج مذاکرات پرسپولیس با کنعانی و عزت اللهی ، واکنش عجیب به تمدید با گولسیانی" امتیاز دهید

1 کاربر به "نتایج مذاکرات پرسپولیس با کنعانی و عزت اللهی ، واکنش عجیب به تمدید با گولسیانی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج مذاکرات پرسپولیس با کنعانی و عزت اللهی ، واکنش عجیب به تمدید با گولسیانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید