فحاشی عجیب به شاگردان گل محمدی به زبان فارسی

به گزارش مجله 10 از 10، علی فریدون بازیکن الریان قطر در طول بازی با پرسپولیس به بعضی بازیکنان تیم ایرانی به زبان فارسی فحاشی کرد!

فحاشی عجیب به شاگردان گل محمدی به زبان فارسی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی فریدون مهاجم 28 ساله ای که از پدر و مادری ایرانی در کویت به دنیا آمد حالا سال ها است در فوتبال قطر مشغول بازی است. این بازیکن، فوتبال خود را از السالمیه کویت شروع کرد و برای این تیم، 9 گل در فصل 2011-2010 به ثمر رساند. سپس این مهاجم 186 سانتیمتری و راست پا به لیگ قطر رفت و پیراهن باشگاه هایی چون الشمال، السد و الاهلی را پوشید.

او حالا در خط حمله الریان بازی می نماید در لیگ قهرمانان آسیا فقط یک گل به ثمر رساند. فریدون که کاملا به زبان فارسی آشناست وقتی در تقابل با مدافعان و هافبک های پرسپولیس ناکام ماند بارها با بازیکنان ایرانی درگیری پیدا کرد. این بازیکن ایرانی الاصل به زبان فارسی به شاگردان گل محمدی توهین می کرد تا آنها را عصبانی نموده و از زمین اخراج کند.

باز جای شکرش باقی بود که محمد حسین کنعانی زادگان و وحید امیری حرفه ای گری به خرج داده و وارد بازی روانی علی فریدون نشدند. چه بسا اگر بازیکنان پرسپولیس احساسی می شدند بعید نبود تیم گل محمدی نمی توانستند 11 نفره ملاقات با الریان قطر را به سرانجام برسانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1748

به "فحاشی عجیب به شاگردان گل محمدی به زبان فارسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فحاشی عجیب به شاگردان گل محمدی به زبان فارسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید