درخواست مهم یحیی گل محمدی از مدیران پرسپولیس در آستانه فینال آسیا

به گزارش مجله 10 از 10، بعد از لغو بازی پرسپولیس و نساجی مازندران، کرونایی شدن 11 بازیکن ذوب آهن، برگزاری بازی این تیم با پرسپولیس را در هاله ای از ابهام قرار داد.

درخواست مهم یحیی گل محمدی از مدیران پرسپولیس در آستانه فینال آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس باید برای فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطر برود و حتی اگر یک بازیکن این تیم قبل از سفر کرونا بگیرد، خطر کل مجموعه پرسپولیس را تهدید می نماید. بعد از لغو بازی پرسپولیس و نساجی حالا این احتمال وجود دارد که بازی هفته ششم شاگردان گل محمدی با ذوب آهن اصفهان هم لغو گردد. البته پرسپولیس هنوز چنین درخواستی نداده و تعداد کرونایی های ذوب آهن هم آن قدر زیاد نیست که بازی به طور قانونی لغو گردد، اما به هرحال با توجه به شرایط خاص پرسپولیس این احتمال وجود دارد که بازی با ذوب آهن اصفهان هم به سرنوشت بازی با نساجی دچار و لغو گردد.

پرسپولیس هفته هشتم دربی پایتخت را در پیش دارد و بازی هفتم این تیم مقابل سپاهان اصفهان هم قبلا لغو شده بود. در صورت لغو بازی با ذوب آهن، تعداد بازی های معوقه پرسپولیس به عدد 3 می رسد که در آن صورت شاگردان گل محمدی در بازگشت از قطر باید بازی های بسیار پرفشاری را برگزار نمایند. به همین دلیل شنیدیم یحیی گل محمدی ترجیح می دهد تیمش قبل از سفر به دوحه با ذوب آهن بازی کند و این موضوع را به اطلاع مسئولین باشگاه رسانده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 دی 1399 بروزرسانی: 26 دی 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1486

به "درخواست مهم یحیی گل محمدی از مدیران پرسپولیس در آستانه فینال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مهم یحیی گل محمدی از مدیران پرسپولیس در آستانه فینال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید