خط و نشان مجیدی برای پرسپولیس؛ در جام حذفی از دست استقلال در نمی روید!

به گزارش مجله 10 از 10، مربی سابق تیم استقلال گفت در لیگ برتر عملا شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشت است.

خط و نشان مجیدی برای پرسپولیس؛ در جام حذفی از دست استقلال در نمی روید!

مجیدی که پس از سالیان طولانی حضور در استقلال به عنوان بازیکن، در پست های زیادی در این باشگاه مشغول به کار بوده و از چهره های محبوب طرفداران محسوب می شود، در صحبت هایی که با خبرنگار ورزش سه انجام داد، نسبت به آن چیزی که پرسپولیسی ها در دربی و پس از آن انجام داده اند، موضع گیری می کند.

مجیدی می گوید: اول در مورد خود دربی صحبت می کنم که متاسفانه این مسابقه با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید در حالی که به نظرم شایستگی اش را نداشتند.

این تیم استقلال بود که بیشتر تلاش می کرد خودش را به دروازه حریف برساند و آنها به اعتقاد من با خوش شانسی این بازی را به نفع خود تمام کردند. از صحنه گل و برخورد توپ به پای بازیکن خودمان که بگذریم، به نظر من نقش اصلی در این مسابقه، همان تصمیمی بود که آقای حیدری در دقایق اولیه گرفت و پنالتی مسلم استقلال را ندید. این پنالتی قطعا تاثیر خیلی مهمی در روند بازی می گذاشت و می توانست روند بازی را کلا متفاوت از آنچه رخ داد بکند اما این طور نشد و بازی آن جور که پرسپولیس می خواست پیش رفت.

مجیدی در ادامه با انتقاد از رفتار بعضی چهره های پرسپولیس گفت: وقتی تیمی این طوری بازی را می برد نباید با مشت گره کرده و رفتارهای این شکلی شادی خود را بروز دهد به خصوص همان طوری که گفتم این بردی بود که حرف و حدیث های خاص خودش را داشت.

مجیدی در ادامه گفت: البته من کلا معتقد به ناراحت کردن طرفداران فوتبال نیستم اما وقتی بعضی از مسائل را می بینم نمی توانم ساکت بنشینم. طرفداران زیادی به صفحه من مراجعه می کنند و از من درباره اتفاقات و مسائل سوال می کنند و من چیزی ندارم بگویم. آنها به خصوص از این حرکت(مشت گره کردن) بسیار ناراحتند و به من می گویند اگر خودت روی نیمکت استقلال بودی نسبت به این صحنه چه واکنشی نشان می دادی؟ در پاسخ به آنها باید بگویم خوشبختانه من در آن لحظه روی نیمکت نبودم وگرنه اتفاق بدی می افتاد.

مربی سابق استقلال در ادامه گفت: وقتی دیشب قرعه کشی جام حذفی رخ داد و استقلال و پرسپولیس در دو بازی مختلف قرار گرفتند اول افسوس خوردم اما بعد امیدوار شدم که سومین دربی دو تیم در این فصل در فینال برگزار شود و بچه ها شایستگی خود را نشان دهند و قطعا در این مسابقه شرایط مثل بازی قبل نخواهد بود و داور هم حواس جمع تر به زمین می آید تا اتفاقات بازی قبل تکرار نشود. من فکر می کنم بازیکنان هم خیلی برای این مسابقه انگیزه خواهند داشت و در بازی رو در رو شایستگی خود را ثابت می کنند و نمی ذارند حریف در بازی رو در رو از دست شان در برود.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به حریفان سه پایانی شانس استقلال را برای قهرمانی چطور می بیند، گفت: طبیعتا شانس پرسپولیس در حال حاضر بیشتر از بقیه تیم هاست و به خصوص که آنها بازی های آسان تری هم خواهند داشت. البته من با بازی ای که از گل گهر دیدم به خصوص در نیمه دوم، پرسپولیس احتمال دارد که در تهران امتیاز از دست بدهد. البته بازی پرسپولیس در قائمشهر هم بازی سختی است و من خودم آنجا بودم و از جو آنجا باخبرم می دانم نساج ها در خانه به هیچ تیمی باج نمی دهد. هرچند بازی پیکان هم سختی های خاص خودش را دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2353

به "خط و نشان مجیدی برای پرسپولیس؛ در جام حذفی از دست استقلال در نمی روید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان مجیدی برای پرسپولیس؛ در جام حذفی از دست استقلال در نمی روید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید