رییس سازمان برنامه و بودجه: وضعیتی که در آن دولت سیزدهم مستقر شد از لحاظ بودجه ای مناسب نبود، در پی طرحی نو در بودجه نویسی سالهای آینده هستیم

به گزارش مجله 10 از 10، خبرنگاران- رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: براساس توافق اجرا شده بین مجلس و دولت ادامه فرایند گذشته در بودجه نویسی به صلاح کشور نبوده و ما در پی طرحی نو در بودجه نویسی سالهای آینده هستیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا؛ سیدمسعود میرکاظمی در جریان جلسه علنی امروز مجلس ضمن ارائه گزارش از شرایط بودجه سال جاری به نمایندگان گفت: شرایطی که در آن دولت سیزدهم مستقر شد از لحاظ بودجه ای مناسب نبود ما تلاش مضاعفی انجام دادیم تا بر مسائل فایق بیاییم.

رییس سازمان برنامه و بودجه: وضعیتی که در آن دولت سیزدهم مستقر شد از لحاظ بودجه ای مناسب نبود، در پی طرحی نو در بودجه نویسی سالهای آینده هستیم

مشکل اول کسری کالاهای اساسی بود که حرکت خوبی در این حوزه صورت گرفت و توانستیم بخشی از کسری ها را با وارادت کالاها جبران کنیم.

از سوی دیگر ما در بودجه سال جاری ردیفی برای خرید گندم نداشتیم اما به دلیل خشکسالی با کسری روبرو شدیم .

رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه گفت: بحث بعدی بیماری کرونا بود که قبل از استقرار دولت تنها حدود 8 میلیون دز واکسن تزریق شده بود اما خوشبختانه با اقدامات اجرا شده در این دولت 63 میلیون واکسیناسیون اجرا شده و 80 میلیون دز واکسن وارد شده است.

در حوزه انرژی هم کارهای جدی اجرا شده و ما فروش نفت را با جدیت دنبال می کنیم.

در بحث واردات و صادرات انرژی هم با کشورهای همسایه در تعامل هستیم و در پی احیای ارتباط گذشته خود با ترکمنستان می باشیم .

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1949

به "رییس سازمان برنامه و بودجه: وضعیتی که در آن دولت سیزدهم مستقر شد از لحاظ بودجه ای مناسب نبود، در پی طرحی نو در بودجه نویسی سالهای آینده هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس سازمان برنامه و بودجه: وضعیتی که در آن دولت سیزدهم مستقر شد از لحاظ بودجه ای مناسب نبود، در پی طرحی نو در بودجه نویسی سالهای آینده هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید