ربیعی: به امید خدا از تلخی ها عبور خواهیم کرد، در پسابحران، سبک زندگی سلامت جدیدی را تجربه می کنیم

به گزارش مجله 10 از 10، سخنگوی دولت در متنی توئیتری نوشت: من مطمئنم تا خاتمه ماجرای تلخ کرونا، به زیست جدیدی از حرکت جمعی، در سایه سار هم قرار دریافت و پشت و پناه یکدیگر بودن می رسیم.

ربیعی: به امید خدا از تلخی ها عبور خواهیم کرد، در پسابحران، سبک زندگی سلامت جدیدی را تجربه می کنیم

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی ربیعی، سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: بحران ها فراز و فرود دارند بحران کرونا نیز از این قاعده مستثنی نیست. با خروج از شوک اولیه مواجهه با کرونا همه به خود آمده ایم در کنار هم قرار گرفته ایم، قطعا با روح جمعی که در جامعه ایجاد شده، زیست های نوینی را تجربه نموده و ما به امید خدا از تلخی ها عبور خواهیم کرد.

وی در ادامه نوشت: من مطمئنم تا سرانجام ماجرای تلخ کرونا، به زیست جدیدی از حرکت جمعی، در سایه سار هم قرار دریافت و پشت و پناه یکدیگر بودن می رسیم. اطمینان دارم بازگشت به ارزش های همیاری که از سنت های ارزشمند قدیم ایرانی بوده، باز با قدرت بیشتری متبلور خواهد شد. در میان تلخی های کرونا، رفتار هایی که کام جانمان را شیرین می نماید زیاد می بینم. از فداکاری پرستاران و سمن های به میدان آمده تا عمو اکبر که در اوج کرونا هم کارتن خواب ها را فراموش ننموده است. در پسابحران، سبک زندگی سلامت جدیدی را تجربه می کنیم که می تواند نهادینه گردد و ادامه یابد. در واقع ما با رفتار های بهداشتی و سلامت محور، زیست نوینی را تجربه خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 938

به "ربیعی: به امید خدا از تلخی ها عبور خواهیم کرد، در پسابحران، سبک زندگی سلامت جدیدی را تجربه می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: به امید خدا از تلخی ها عبور خواهیم کرد، در پسابحران، سبک زندگی سلامت جدیدی را تجربه می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید