تور سریلانکا: هزینه سفر به سریلانکا 1401 ، قیمت تور سریلانکا

به گزارش مجله 10 از 10، هزینه های سفر به سریلانکا را می توان به دو بخش قبل از سفر و بعد از رسیدن به مقصد تقسیم بندی کرد. هزینه های قبل از سفر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را شامل شده و سایر هزینه ها خورد و خوراک، حمل و نقل و تفریحات را شامل می گردد. با این وصف می خواهید بدانید که در مجموع هزینه سفر به سریلانکا چقدر تمام شده و برای سفر به این کشور زیبای آسیایی چه اندازه بودجه باید در نظر گرفت؟

تور سریلانکا: هزینه سفر به سریلانکا 1401 ، قیمت تور سریلانکا

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

در این مطلب تمام جزییاترا مورد آنالیز قرار داده ایم اما باید به این نکته نیز توجه کرد که هزینه های اعلام شده کاملاً نسبی بوده و در نهایت این خود شما هستید که معین می کنید چه میزان از بودجه سفر را به خورد و خوراک، تفریحات و سایر موارد اختصاص دهید. در ادامه مطلب هزینه سفر به سریلانکا درباره واحد پولی سریلانکا و سایر جزییات هزینه های سفر به این کشور صحبت نموده ایم.

واحد پول سریلانکا

کشور سریلانکا در جنوب آسیا و در همسایگی هندوستان واقع شده است. واحد پول این کشور روپیه است بنابراین تمامی معاملات روزانه سریلانکا با روپیه انجام می گردد. هر روپیه به 100 سنت سریلانکا تقسیم می گردد. گردشگران قبل از سفر به سریلانکا بایستی دلار خریداری نموده و در سفر دلار خود را به روپیه تبدیل کنید. شما می توانید برای پرداخت هزینه های روزانه مانند خورد و خوراک، حمل و نقل یا ورودیه جاذبه ها روپیه پرداخت کنید. البته سریلانکایی ها از دریافت دلار نیز شادمان می شوند؛ اما طبیعتاً پرداخت روپیه برایتان به صرفه تر خواهد بود. صرافی های موجود در مراکز خرید برترین گزینه برای تبدیل دلار به روپیه در سریلانکا هستند.

قیمت بلیط هواپیما به سریلانکا

قیمت بلیط هواپیما یکی از بخش های اصلی هزینه سفر به سریلانکا را به خود اختصاص می دهد. سه شهر کلمبو، کندی و بنتوتا از مقاصد اصلی گردشگران در تور سریلانکا به شمار می فرایند اما شهر کلمبو به عنوان مرکز سریلانکا معمولاً به عنوان دروازه ورود به این کشور شناخته می گردد. بدین صورت که مسافران ابتدا وارد شهر کلمبو شده و سپس با پرواز داخلی یا ترانسفر زمینی خود را به سایر شهرها می رسانند. بلیط تهران به کلمبو حدود 19 میلیون و 900 هزار تومان می باشد. البته قیمت بلیط با توجه تاریخ پرواز و نوع ایرلاین ممکن است بیشتر یا کمتر باشد. تورهای سریلانکا ما با پرواز فلای دبی انجام می گردد. بدین صورت که مسافران پس از یک توقف در دبی جهت خود را به سمت کلمبو ادامه می دهند.

هزینه و اقامت در برترین هتل های سریلانکا

هزینه اقامت در هتل های سریلانکا به تعداد شب های اقامت و نوع هتلی که انتخاب می کنید بستگی دارد. در مقاصد گردشگری این کشور مانند کلمبو، کندی و بنتوتا می توانید هتل های 3، 4 یا 5 ستاره را انتخاب کنید. البته به علت پایین بودن کیفیت هتل ها ما رزرو هتل های 3 ستاره را پیشنهاد نمی دهیم. خدمات هتل های سریلانکا تنها صبحانه را شامل شده و گردشگران برای صرف نهار و شام بایستی از رستوران های شهری استفاده نمایند. هزینه اقامت یک هفته ای در سریلانکا با تمامی خدمات به استثنای پرواز حدود 400 دلار می باشد. ویزای سریلانکا و پروازهای داخلی نیز در این 400 دلار محاسبه شده است. در ادامه مطلب سفر به سریلانکا هزینه های مربوط به خورد و خوراک و حمل و نقل را مورد آنالیز قرار می دهیم.

هزینه های حمل و نقل درون شهری در سریلانکا

در مطلب هزینه سفر به سریلانکا به هزینه های مربوط به حمل و نقل عمومی می رسیم. اتوبوس، تاکسی و توک توک سه گزینه برای حمل و نقل عمومی در سریلانکا هستند که ما به گردشگران استفاده از تاکسی یا در بعضی از مواقع استفاده از توک توک را پیشنهاد می کنیم. چرا که اتوبوس های سریلانکا به علت استفاده مردم محلی نسبتاً شلوغ بوده و امکانات محدود دارند. کرایه تاکسی در بیشتر شهرهای سریلانکا با تاکسی متر محاسبه می گردد. رانندگان تاکسی با توجه به جهت معمولاً در ازای هر یک کیلومتر بین 60 تا 100 روپیه پرداخت می نمایند. اگر خواستید از توک توک بهره ببرید حتماً قبل از سوار شدن مبلغ کرایه را با راننده طی کنید.

هزینه های خورد و خوراک در سریلانکا

همانطور که در پاراگراف های پیشین خواندید هتل های سریلانکا فقط خدمات صبحانه را ارائه می دهند از این رو هزینه نهار و شام به عهده گردشگران می باشد. سریلانکا جز کشورهای مقرون به صرفه قیمت به شمار رفته و هزینه خورد و خوراک در این کشور بالا نیست. قیمت یک وعده غذا در رستوران های معمولی حدود 250 روپیه و قیمت یک وعده فست فود حدود 850 روپیه برای هر نفر می باشد. در طول سفر به سریلانکا می توانید رستوران های بین المللی را برای صرف وعده های نهار و شام انتخاب کنید.

پکیج تور سریلانکا

با توجه به تنوع مقاصد گردشگری در سریلانکا پکیج های گردشگری در این جهت متنوع می باشد. این پکیج ها در معمولاً اقامت در 2 یا 3 شهر سریلانکا را شامل می گردد. طبق برنامه ریزی کارشناسان ما شما می توانید در طول 7 شب و 8 روز اقامت در سریلانکا از سه شهر کلمبو، کندی و بنتوتا تماشا کنید. پکیج تور سریلانکا ما خدمات کامل از جمله بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، یک گشت در هر شهر، ترانسفر زمینی بین شهری و ویزای سریلانکا را به گردشگران ارائه می دهد.

سفر به سریلانکا در کرونا

سریلانکا نیز مانند بسیاری از کشورها مرزهای گردشگری را باز و امکان سفر گردشگران به این کشور را فراهم نموده است. بدین ترتیب افرادی که قصد سفر به سریلانکا را دارند بایستی یا کارت واکسن با QR کد داشته و یا نتیجه تست منفی PCR را در پرواز رفت و برگشت ارائه دهند.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2164

به "تور سریلانکا: هزینه سفر به سریلانکا 1401 ، قیمت تور سریلانکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سریلانکا: هزینه سفر به سریلانکا 1401 ، قیمت تور سریلانکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید