خبرنگاران 32 طرح عمرانی و مالی در خلخال افتتاح شد

به گزارش مجله 10 از 10، اردبیل - خبرنگاران - همزمان با سالروز پیروزی شکومند انقلاب اسلامی بهره برداری از 32 طرح عمرانی و مالی با سرمایه گذاری بیش از 2 هزار و 960 میلیارد ریال با حضور استاندار اردبیل در خلخال شروع شد.

خبرنگاران 32 طرح عمرانی و مالی در خلخال افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران، این طرح ها شامل 26 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 600 میلیارد ریال و همچنین 6 طرح مالی است که برای راه اندازی آنها بیش از 360 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است .

استاندار اردبیل در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: با آغاز بهره برداری از پست 23 کیلوولتی برق شهر خلخال که برای اجرای آن بیش از یک هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، برق مصرفی این شهرستان از پنج مگابایت فعلی به 100 مگابایت افزایش یافته و علاوه بر برق شهروندان انرژی موردنیاز صنایع عظیم این شهرستان نیز تامین خواهد شد.

وی اظهارکرد: برای تامین برق موردنیاز واحدهای عظیم صنعتی ناحیه صنعتی گزاز این شهرستان هم یک پست 230 کیلولتی جدید با اعتبار سه هزار میلیارد ریال احداث می گردد.

همچنین در آیینی عملیات اجرایی ساخت مسکن ملی 140 واحدی شهر خلخال نیز با حضور استاندار اردبیل آغاز شد.

فرهاد سبحانی ، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در این آیین گفت: برای بهره مندی از مسکن ملی این شهر 600 نفر ثبت نام نموده اند که 140 متقاضی واجد شرایط شناخته شده و تا به امروز 137 نفر از آنها پیروز به واریز مبلغ برای بهره مندی از این مسکن شده اند.

همچنین با حضور استاندار اردبیل بهره برداری از سالن تخصصی تکواندو خلخال در مجموعه ورزشی پوریای ولی و طرح نوسازی و بهسازی استخر سرپوشید فجر این شهر آغاز شد.

سجاد انوشیروانی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با ایام دهه فجر سال جاری هفت پروژه ورزشی در شهرستان های اردبیل، پارس آباد ، مشگین شهر ، بیله سوار و خلخال به بهره برداری رسید که برای اجرای و تکمیل آنها اعتباری بالغ بر 91 میلیارد و 440 میلیون ریال هزینه شده است.

وی اضافه نمود: برای اجرای سالن ورزشی تکواندو جعفرزاده خلخال 14 میلیارد ریال و نوسازی و بازسازی استخر شنای خلخال هم هشت میلیارد ریال هزینه شده است.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1598

به "خبرنگاران 32 طرح عمرانی و مالی در خلخال افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 32 طرح عمرانی و مالی در خلخال افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید