خبرنگاران هشدار دادستان شیروان به اخلال گران حوزه سلامت

به گزارش مجله 10 از 10، بجنورد- خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب شیروان به اخلال گران حوزه سلامت هشدار داد و گفت: با سودجویان و محتکران اقلام و کالاهای بهداشتی نظیر ماسک، الکل، دستکش و مواد ضدعفونی کننده بشدت برخورد می گردد.

خبرنگاران هشدار دادستان شیروان به اخلال گران حوزه سلامت

عبدالرضا هدایتی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بتازگی 2 هزار و 500 عدد ماسک از یک مسافر اتوبوس مشهد- بجنورد در محل ایست بازرسی ورودی شهرستان شیروان کشف شد.

وی با بیان اینکه این فرد قصد فروش این ماس کها را در بجنورد به قیمت های بالا داشت گفت: در ارتباط با رصد و شناسایی و بازرسی از تمامی مراکز و منازلی که مطابق گزارش های موثق مردمی و یا نهادهای انتظامی و اطلاعاتی محل احتکار کالاهای حوزه سلامت در آن ها می رود، دستورات ویژه بلافاصله مطابق قانون داده می گردد.

هدایتی نیا افزود: به اخلالگران در حوزه سلامت جامعه بویژه در شرایط فعلی که کشور با معضل شیوع ویروس کرونا روبرو است، اجازه اخلالگری در شهرستان را نخواهیم داد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی، روز آدینه شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در این استان به 16 نفر رسید و یک تن نیز بر اثر این بیماری درگذشت.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 943

به "خبرنگاران هشدار دادستان شیروان به اخلال گران حوزه سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشدار دادستان شیروان به اخلال گران حوزه سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید