خبرنگاران فولاد خوزستان به اردوی خود در شهرکرد سرانجام داد

به گزارش مجله 10 از 10، شهرکرد- خبرنگاران- اردوی تدارکاتی تیم لیگ فزونی فولاد خوزستان در چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه به خاتمه رسید.

خبرنگاران فولاد خوزستان به اردوی خود در شهرکرد سرانجام داد

به گزارش خبرنگاران، تیم فولاد خوزستان که به مدت 10 روز در شهرکرد اردوی آمادگی بر پا نموده بود، در دومین دیدار تدارکاتی با نتیجه 5 بر صفر تیم دسته سومی رزموکت بروجن را شکست داد.

در این دیدار شاگردان نکونام با گلزنی هیثم هاشمی (2 گل)، حسن بیت سعید، حجت چهارمحالی و وحید نامداری مقابل تیم دسته سومی رز موکت بروجن به فزونی رسیدند.

در اردوی تدارکاتی تیم فولاد خوزستان در چهارمحال و بختیاری هیثم هاشمی مهاجم بیست و دو ساله اهوازی یکی از چهره های مهم و اثرگذار بود و در دو دیدار تدارکاتی این تیم مقابل فوتبالیست های این استان 4 گل به ثمر رساند.

با توجه به آمادگی و شرایط مناسب بدنی، به نظر می رسد هیثم هاشمی یکی از بازیکنان گلزن در لیگ نوزدهم باشد و نام وی به عنوان یکی از بازیکنان اثرگذار این لیگ مطرح گردد.

حسن بیت سعید بازیکن مطلوب خوزستانی فولاد که در لیگ هجدهم یک بازیکن اثرگذار بود در این اردو، تمرینات موفقی را پشت سرگذاشت و نشان داد در اوج آمادگی قرار گرفته است.

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در اردوی 10 روزه شهرکرد بازیکنان امید و جوانان را در کنار بازیکنان باسابقه فولادی قرار داد تا در فصل جدید لیگ برتر بتواند از بازیکنان امید نیز بهره مند گردد.

در 10 روز برپایی اردو، موسی کولیبالی بازیکن جدید تیم فولاد خوزستان به اردوی شهرکرد نیامد و در اردوی اهواز به تیم خوزستانی لیگ فزونی خواهد پیوست.

سرپرست تیم فولاد خوزستان در مورد اردوی شهرکرد گفت: در این اردو بازیکنان علاوه بر تمرینات بدنسازی، زیر نظر سرمربی به تمرینات تاکتیکی پرداختند.

اسماعیل حاجی زاده در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: شهرکرد برای برپایی اردوهای تیم های فوتبال لیگ برتر امکانات لازم را دارد و با توجه به شرایط آب و هوایی یکی از مناطق مستعد برای برپایی اردوهای تمرینی است.

به گزارش خبرنگاران، اردوی تدارکاتی تیم فولاد خوزستان در چهارمحال و بختیاری به مدت 10 روز در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرکرد برگزاری شد و در این دیدار قرمز پوشان خوزستانی 2 بازی تدارکاتی نیز انجام دادند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان برای حضور قدرتمند در لیگ سال جاری با بازیکنانی مانند شهاب گردان، عباس بوعذار، محمد آبشک، حسین شنانی، محمد قاسمی نژاد و وحید نامداری قرارداد بسته است و ایوب والی، میثم دورقی، مهرداد هدایتیان، حسن بیت سعید، میلاد بدرقه و مجتبی نجاریان بازیکنان فصل پیش نیز با این تیم قراردارد خود را تمدید نموده اند.

به گزارش خبرنگاران، اردوی تیم فولاد خوزستان در چهارمحال و بختیاری نهمین اردوی بود که تیم های لیگ فزونی فوتبال ایران در شهرکرد برپا شد و سرآغاز برپایی این اردوها را مرحوم پرویز دهداری بنا نهاد و تیم پاس تهران که قهرمان باشگاه های آسیا بود نخستین تیمی بود که در این استان اردوی تدارکاتی برپا کرد.

براساس این گزارش، مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران هشتم مرداد با شرکت 16 تیم آغاز خواهد شد.

2097

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 304

به "خبرنگاران فولاد خوزستان به اردوی خود در شهرکرد سرانجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فولاد خوزستان به اردوی خود در شهرکرد سرانجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید