تجدید نظر در قانون ممنوعیت ورود افراد دارای مسائل پزشکی کانادا

به گزارش مجله 10 از 10، کانادا در قانون جدال برانگیز ممنوعیت ورود افراد دارای مسائل پزشکی، تجدید نظر کرد.

تجدید نظر در قانون ممنوعیت ورود افراد دارای مسائل پزشکی کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

حدنصاب هزینه های موارد تقاضای بیش از اندازه، سه برابر شد و تعریف خدمات اجتماعی اصلاح یافت.

دولت کانادا، تغییرات مهمی به قوانین جدال انگیز ناروایی پزشکی برای مهاجرت داوطلبین اعلان نموده است که باعث شد که تعداد افراد رد شده تا حد زیادی کاهش یابد.

تغییرات بعضی از توصیه های کمیته دائمی شهروندی و مهاجرت را برای لغو بخش 38-1 (C) از قانون حمایت ازپناهندگان را متوقف کرد. که در آن افرادی که ممکن است به طور منطقی تقاضایی بیش از حد در بهداشت و خدمات اجتماعی داشته باشند، ممنوع به ورود به کانادا بودند.

در سال 2017، حدنصاب تقاضای اضافی 6,655 دلار به ازای هر نفر یا 33,275 دلار در طی 5 سال بود. بر اساس این ارقام، این حد نصاب در حال حاضر به 19,956 دلار رسیده است.

IRCC خاطرنشان کرد که تغییراتی که قرار است از 1 ژوئن اجرایی گردد، به طور موثری با بیشتریت موارد ناروایی پزشکی که تا به امروز دیده شده است، مقابله خواهد نمود.

به علاوه، IRCC اظهار نمود که اصلاح تعریف خدمات اجتماعی با حذف مراجع آموزش های ویژه، خدمات بازپروری اجتماعی و شغلی و خدمات پشتیبانی شخصی، اصلاح شد. این اصلاحات به نفع متقاضایانی با اختلالات بینایی و شنوایی و سایرین خواهد بود.

طبق اظهارات IRCC، تقریبا 1000 متقاضی یا 0.2 درصد از متقاضیانی که تحت نظارت پزشکی هستند، برای اخذ اقامت موقت کانادا هر ساله به دلایل پزشکی غیرقابل قبول در نظر گرفته می شوند. تحت این قانون به 0.1 درصد کل هزینه های بهداشتی تحت پوشش دولتی در کانادا منجر خواهد شد.

در گزارش منتشر شده اعلام شد که قوانین جدید با ارزش های کانادا سازگار نبود، IRCC خاطرنشان کرد که معیارهای قدیمی با رویکرد قرن بیست یکم برای افراد دارای معلولیت سازگار نبود.

به گزارش خبرگزاری رویترز بیشتر کسانی که تحت تاثیر قرار گرفته اند، افرادی هستند که بدون وجود این معیار در مهاجرت مالی مورد تایید قرار می گرفتند و به خاطر مهارت هایشان انتخاب شده و به کانادا آورده می شدند.

اصلاح تعریف خدمات اجتماعی، سیاست را با ارزش هایی که کانادا برای حمایت از مشارکت افراد معلول دارد، سازگار کرد و همچنین باعث حفظ خدمات اجتماعی و بهداشت با بودجه عمومی شد.

منتقدان سیاست های قدیمی گفتند که این قانون با کنوانسیون حقوق افراد معلول سازمان ملل متحد در کانادا که در سال 2010 تصویب شده است، در تناقض می باشد.

وزیر مهاجرت کانادا آقای احمد حسین گفت که این اصلاحات این سیاست را با این تعهد مطابقت می دهد.

هوسن در بیانیه خود اعلان کرد: تغییراتی که امروز اعلام می کنیم گام مهمی در جهت تضمین مهاجرت افراد معلول است و انعکاسی از ارزش کانادا می باشد.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1068

به "تجدید نظر در قانون ممنوعیت ورود افراد دارای مسائل پزشکی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجدید نظر در قانون ممنوعیت ورود افراد دارای مسائل پزشکی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید