بریتانیا در صورت برکسیت بدون توافق به اروپایی ها ویزای سه ساله می دهد ، تکلیف سفرهای کوتاه مدت به انگلیس چه می گردد؟

به گزارش مجله 10 از 10، دولت بریتانیا طرح مهاجرتی سه ساله ای را خاطرنشان کرد که طبق آن شهروندان اروپایی می توانند در صورت برکسیت بدون توافق در بریتانیا ساکن شوند. این اقدام به کارفرمایان این تضمین را می دهد که بدون مشکل کارمندان مورد احتیاج خود را از سراسر اروپا استخدام نمایند.

بریتانیا در صورت برکسیت بدون توافق به اروپایی ها ویزای سه ساله می دهد ، تکلیف سفرهای کوتاه مدت به انگلیس چه می گردد؟

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

خبرنگاران: یورونیوز نوشت: این سیاست جدید به متقاضیان مهاجرت و خانواده های آن ها این اجازه را می دهد تا از منطقه مالی اروپا که شامل کشورهای عضو اتحادیه اروپا، ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس می گردد، حداکثر تا سه سال برای زندگی و کار در بریتانیا تقاضای ویزا نمایند.

وزارت کشور بریتانیا اظهار داشت که این طرح تا سرانجام سال 2020 اجرایی می گردد که به معنای سرانجام جابجایی آزادانه به شکل فعلی آن است.

در بیانیه دولت در این زمینه آمده است: شهروان این کشورها [منطقه مالی اروپا] که خواستار مهاجرت به بریتانیا هستند پس از خروج ما از اتحادیه اروپا تا آخر سال 2020 می توانند اقامت سه ساله موقت دریافت نمایند.

در این بیانیه تاکید شده است که این موضوع به کسب و کارها این اطمینان را می دهد که پس از برکسیت نیز می توانند نیرو استخدام یا نیروهای خود را حفظ نمایند.

این وزارتخانه همچنین درباره سفرهای کوتاه مدت نیز اشاره نمود که اروپایی ها همچنان پس از برکسیت می توانند بدون اینکه مشمول این طرح شوند به بریتانیا سفر نمایند.

طبق اعلام وزارت کشور بریتانیا، طرح مربوط به اقامت جدید سه ساله که پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به جریان می افتد شامل یک فرآیند ساده آنلاین شامل آنالیز هویتی، امنیتی و سابقه فرد می گردد.

این بیانیه همچنین درباره افرادی که پس از اقامت سه ساله موقت خواستار زندگی در بریتانیا هستند می گوید که این افراد پس از سرانجام دوره اقامت موقت خود می توانند تحت برنامه دیگری که در دولت جانسون در دست تهیه است تقاضای اقامت نمایند.

پریتی پاتل، وزیر کشور بریتانیا گفت: آنالیز های سخت گیرانه تر و سرانجام جابجایی آزاد که در حال حاضر وجود دارد، به ما این امکان را می دهد تا نخستین گام های تاریخی را برای در اختیار دریافت مرزهای خود برداریم.

وی اضافه کرد: در آینده ما یک سیستم جدید مهاجرتی مبتنی بر امتیاز ایجاد خواهیم کرد که طبق آن به افراد بر اساس مهارت ها و استعدادهایی که دارند و نه اینکه از کجا آمده اند اقامت داده می گردد.

منبع: چمدان
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 387

به "بریتانیا در صورت برکسیت بدون توافق به اروپایی ها ویزای سه ساله می دهد ، تکلیف سفرهای کوتاه مدت به انگلیس چه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریتانیا در صورت برکسیت بدون توافق به اروپایی ها ویزای سه ساله می دهد ، تکلیف سفرهای کوتاه مدت به انگلیس چه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید