ای زد پاتونگ؛هتلی4ستاره واقع در ساحل تماشایی پاتونگ، عکس

به گزارش مجله 10 از 10، هتل ای زد پاتونگ (به انگلیسی: AZ Hotel Patong) اقامتگاهی است 4 ستاره واقع در ساحل تماشایی پاتونگ که چندی است با خدمات رفاهی مطلوب و امکانات بی شماری که به خریداران بلیط هواپیما تایلند ارائه می نماید، سر زبان ها افتاده و به مکانی پرطرفدار برای اقامتی خوش و خاطره انگیز در استان دیدنی پوکت و شهر خوش منظره ساحلی پاتونگ مبدل شده است. لازم به ذکر است که این هتل از دو ساختمان مجزا تشکیل شده است: ساختمان اصلی و ساختمان فرعی.

ای زد پاتونگ؛هتلی4ستاره واقع در ساحل تماشایی پاتونگ، عکس

ساختمان های اصلی و فرعی هتل ای زد پاتونگ

ساختمان اصلی هتل ای زد پاتونگ به سبک و سیاق معماری تایلندی طراحی شده است و امکانات و خدماتی مطابق با اقامتگاه های سنتی تایلند به میهمانان خود ارائه می دهد. اما ساختمان فرعی این هتل به شکلی مدرن طراحی شده و تمرکز آن روی فراهم ساختن حریم شخصی امن و مطمئن توام با آرامش در فضایی دنج و خلوت است.

امکانات هتل ای زد پاتونگ

نقطه قوت اصلی هتل ای زد پاتونگ، امکانات فراوان آن است: از استخر و سونا گرفته تا باشگاه بدنسازی و پارکینگ رایگان، امکانات بی شمار این هتل شما را از محیط بیرون کاملا بی احتیاج خواهد ساخت. کافی است سری به رستوران هتل ای زد پاتونگ بزنید، تا منوی بلندبالایی از برترین غذاهای سنتی تایلندی پیش روی شما قرار گیرد. غذاهای این رستوران چنان دلچسب و جذاب است که به تنهایی اقامت طولانی شما را در این هتل تضمین می نماید. کافی شاپ و نوشگاه هتل نیز برفراز بام مرتفع آن واقع شده اند و امکان آشامیدن نوشیدنی مورد علاقه شما را در فضایی شگفت انگیز با نمایی رویایی فراهم می آورد.

خدمات هتل ای زد پاتونگ

همانند بخش امکانات، هتل ای زد پاتونگ در بخش خدمات نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد و با داشتن کادری مجرب و خوش برخورد، قادر است رضایت هر جهانگرد مشکل پسند و سخت گیری را با خدمات باکیفیت خود جلب کند. خشکشویی، اتوشویی، پذیرش 24 ساعته، ماساژ تمام بدن، ماساژ سر، ماساژ گردن، ماساژ دست و پا، خانه داری، کرایه خودرو، سرویس شاتل فرودگاهی، پرستاری از بچه ها و اینترنت پرسرعت از جمله خدمات بی شماری است که در طول اقامت خود در این هتل دریافت خواهید کرد.

واحدهای اقامتی هتل ای زد پاتونگ

تنوع زیاد گزینه های اقامتی هتل ای زد پاتونگ موجب شده که جهانگردان قادر باشند با توجه به بودجه و احتیاج خود، مناسب ترین اتاق را برای خود برگزینند. لازم به ذکر است که کلیه اتاق های هتل به زیبایی هرچه تمام تر با دکور سنتی تایلندی طراحی و چیدمان شده اند. بعضی از گزینه های اقامتی این هتل عبارتند از: اتاق دوقلوی اگزکیوتیو، اتاق دوقلوی سوپریر، اتاق دوقلوی دیلاکس و اتاق دابل سوپریر. اما چیزی که باعث شده هتل ای زد پاتونگ از رقبای خود پیشی گیرد، هزینه مقرون بصرفه واحدهای اقامتی آن است. شما با صرف اندک هزینه ای قادر خواهید بود تجربه دل انگیزی از اقامت در زیباترین شهر بندی تایلند را با خود به سوغات ببرید.

امکانات واحدهای اقامتی هتل ای زد پاتونگ

از لحاظ امکانات واحدهای اقامتی نیز جای هیچ نگرانی نیست، چراکه کلیه وسایل و تجهیزات اقامتی از قبیل تلویزیون ماهواره ای، چای ساز، قهوه جوش، صندوق امانات، سشوار، یخچال، کمدلباس و تلفن در تمامی اتاق ها گنجانده شده تا مسافران در طول اقامت خود هیچ کمبودی را احساس ننمایند و اقامت لذت بخش و بیادماندنی را در این هتل تجربه نمایند.

اماکن دیدنی نزدیک هتل ای زد پاتونگ

ساحل استارباکس پاتونگ: 700 متر

ساحل پاتونگ (شن طلائی): 750 متر

بازار بانزان فرش مارکت: 800 متر

مجموعه پارادایس پاتونگ: 1 کیلومتر

استادیوم بوکس پاتونگ: 1.3 کیلومتر

معبد چالونگ: 6.1 کیلومتر

زمین گلف دینو پارک: 6.4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1334

به "ای زد پاتونگ؛هتلی4ستاره واقع در ساحل تماشایی پاتونگ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ای زد پاتونگ؛هتلی4ستاره واقع در ساحل تماشایی پاتونگ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید