معرفی هتل 5 ستاره تاج در کیپ تاون

به گزارش مجله 10 از 10، هتل تاج کیپ تاون Taj Cape Town

واقع شده در قلب منطقه کیپ تاون، هتل 5 ستاره تاج کیپ تاون Taj Cape Town تا جاذبه های دیدنی شهر کیپ تاون کمی پیاده روی دارد. خیابان معروف لانگ استریت تنها 1 دقیقه تا هتل فاصله داشته و مرکز کنوانسیون بین المللی در فاصله 1.5 کیلومتری این اقامتگاه زیبا قرار گرفته است. در متن زیر به تفصیل خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه زیبا را تا دیدنی های کیپ تاون آفریقای جنوبی را آنالیز می کنیم. پس با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل تاج کیپ تاون را مرور کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره تاج در کیپ تاون

خدمات رفاهی هتل تاج کیپ تاون

اینترنت در همه اتاق ها در دسترس است منتها در برخی اتاق ها به صورت وای فای و در برخی به صورت وی- لن می باشد. برای فرودگاه، ترانسفر با صرف هزینه مشخصی فراهم می گردد. اگر قصد خرید دارید، حمل و نقل رایگان برایتان مهیا است و به غیر از این می توانید از هتل ماشین کرایه کنید. پارکینگ شخصی به همراه پارکبان و پارکینگی در کنار هتل در خیابان در اختیارتان قرار می گیرد. از خدمات عالی، داشتن تاکسی در ساعات آخر شب می باشد.

خدمات پذیرش شامل میز پذیرش و نگهبانی به صورت شبانه روزی، ورود و خروج سریع، کمد قفل دار، انبار چمدان، تبدیل ارز و میز راهنمای گردشگری می باشد. باربر هتل و وجود آسانسور ، حمل چمدان را برایتان آسان می نماید. ورود به هتل تاج کیپ تاون، از ساعت 2 بعد از ظهر تا نیمه شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

فضایی مختص افراد سیگاری و اتاق هایی مجزا برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است. تهویه مطبوع، روزنامه، مغازه خرید سوغاتی، به همراه خدمات نگهداری از بچه ها از دیگر امکانات هتل تاج کیپ تاون می باشد. امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر در نظر گرفته شده است. برای استفاده از خدمات خشکشویی، اتوشویی، اتوکشی و پرس شلوار باید هزینه جداگانه پرداخت کنید اگرچه برق انداختن کفش ها و نظافت روزانه اتاق ها همچنان رایگان می باشد.

برای کسانی که برای تجارت به این شهر سفر می نمایند، اتاق جلسات اداری، دیدار و مرکز تجاری به همراه فکس و فتوکپی مهیا خواهد بود، منتها باید هزینه آن جداگانه پرداخت گردد.

کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، هندی، زولویی، خوزایی و آفریقایی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل تاج کیپ تاون

رفتن به سونا، اتاق بخار و استخر آب گرم در حمام آبگرم جیوا گرند Jiva Grande Spa شما را سرحال می آورد. درب ورودی مرکز تناسب اندام بزرگ با ماشین آلات تکنو Techno برای ورزش کردن به رویتان همواره باز است. اگر شناگر هستید، سری به استخر شنای سرپوشیده بزنید یا در حمام ترکی هتل استحمام کنید. برای بچه های که با خانواده های گرامی در این هتل اقامت می نمایند، باشگاه بازی و استخر جداگانه ای در نظر گرفته شده است. آرایشگاه مکان محبوب هتل برای مهمانان است.

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه گرم و سرد در هر صبح بین ساعت 7 صبح تا 10:30 سرو می گردد.

  • رستوران بومبای براسری Bombay Brasserie : این رستوران سالن منحصر به فردی دارد که در آن غذاهای هندی را سرو می نماید و هر روز، تنها برای شام باز می باشد.
  • رستوران با سطح 3 نعنا Mint Restaurant : این رستوران متخصص در غذاهای بین المللی است و تمام وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام را به همراه غذای آماده سرو می نماید. می توانید در فضای باز (اگر شرایط آب و هوایی مساعد باشد) غذای خود را میل کنید. منوی بچه ها مجزا است و این رستوران هر روز باز می باشد.
  • رستوران د توانکی The Twankey: این رستوران همانند رستوران نعنا غذاهای بین المللی به علاوه غذاهای دریایی را سرو می نماید و هر روز باز می باشد.
  • رستوران غذای درون اتاق 24 ساعته In Room Dinning 24 Hours: این رستوران غذاهای بین المللی، صبحانه، غذای آماده، ناهار و شام آماده می نماید. منوی بچه ها در دسترس است و شبانه روز باز می باشد.
  • سالن لابی Lobby Lounge: این کافی شاپ همانند رستوران های دیگر، انواع غذاهای بین المللی را برای سه وعده روزانه سرو می نماید و نوشیدنی های داغ و یا خنک را از در این محل بنوشید. منوی بچه ها در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

بیشتر 176 اتاق و سوئیت، دارای تراس و مبلمانی کلاسیک هستند. امکاناتی همانند میز مطالعه، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، جعبه ایمنی برای لپ تاپ، صندوق امانات، دی وی دی و سی دی پلیر به همراه فیلم های به روز سینما، ساعت رومیزی و سیستم گرمایشی قرار داده شده است. فضای نشیمن اتاق ها دارای مبل راحتی، تلفن، یخچالی کوچک، و دستگاه شارژ رومیزی آی پاد می باشد. حمام هم، دوش، دمپایی، سشوار، وسایل آرایشی بهداشتی رایگان و حوله لباسی دارد.

بسته به اتاقی که انتخاب می کنید، برای نوزادان، هزینه اقامت رایگان است منتها اگر گهواره بخواهید باید هزینه جداگانه پرداخت کنید و برای کودک 1 تا 17 سال، اگر از تخت های موجود اتاق ها استفاده گردد، هزینه اقامت رایگان است. اتاق تلویزیون، اتاق وی آی پی و اتاق های خانوادگی از جمله اتاق های مخصوص می باشند.

برای رزرو اتاق در هتل تاج کیپ تاون، سری به قسمت رزرو هتل کیپ تاون در سایت خبرنگاران بزنید. هزینه یک شب اقامت در ماه فوریه سال 2018، برای یک فرد بزرگسال در اتاق لوکس مونتین هریتیج کینگ، حدود 754 هزار تومان می باشد. این مبلغ قیمت پایه اتاق ها بوده و جزو گران ترین هتل ها محسوب می گردد.

انواع اتاق های هتل تاج کیپ تاون

  • سوئیت پرزیدنت: 200 مترمربع مساحت و نمایی رو به کوهستان و یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره دارد.
  • لوکسری با تخت دوقلو: 40 مترمربع مساحت و نمایی رو به کوهستان و دو تخت یک نفره دارد.
  • سوئیت هریتیج با یک تخت: 65 مترمربع مساحت و نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • تاج باشگاهی با تخت کینگ: 45 مترمربع مساحت و نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • لوکسری با نمای کوهستان: 40 مترمربع مساحت و نمایی رو به کوهستان و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • اتاق لوکسری با نمای شهر: 40 مترمربع مساحت و نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • سوئیت دوقلو: 99 مترمربع مساحت و نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ به همراه دو تخت یک نفره دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر کیپ تاون

  • ایستگاه قطار کیپ تاون: 580 متر است که با 8 دقیقه پیاده روی از هتل به این ایستگاه قطار می رسید.
  • ایستگاه اتوبوس مایسیتی باس سرویس رولند: 600 متر است که با کمی پیاده روی در مدت زمان 9 دقیقه به این ایستگاه می رسید. با تاکسی طی این راستا 7 دقیقه طول می کشد.
  • موزه اسلاو لاژ: 100 متر است که با کمی پیاده روی به این موزه می رسید.
  • مرکز خرید سنت جورج: 200 متر است که با 2 دقیقه پیاده روی از هتل به این فروشگاه می رسید.
  • گالری هنر آتلانتیک: 200 متر است که با 2 دقیقه پیاده روی از هتل به این گالری می رسید.
  • میدان گرین مارکت: 200 متر است که با 2 دقیقه پیاده روی از هتل به این میدان می رسید.
  • باغ های شرکتی: 300 متر است که با 5 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید.
  • گالری هنرهای پورتره آفریقایی: 300 متر است که با 5 دقیقه پیاده روی به این گالری می رسید.
  • لانگ استریت: 500 متر است که با 8 دقیقه پیاده روی به این خیابان شلوغ می رسید.
  • مرکز خرید وی اند ای واتر فرانت: 2.4 کیلومتر است که با 11 دقیقه رانندگی به این بازار می رسید. با اتوبوس خط T01 و کمی پیاده روی در عرض 30 دقیقه به این بازار می رسید.
  • مرکز خرید کانال واک: 9 کیلومتر است که با 25 دقیقه رانندگی از هتل به آن می رسید.
  • گروت کونستانتینا: 11.8 کیلومتر است که با 35 دقیقه رانندگی از هتل به آن می رسید. این محل دارای دو رستوران، موزه و مزارع متعدد است.
  • موزه روبن آیلند: 14.5 کیلومتر است که باید تا بندر پیاده رفته و سپس سوار قایق شده و به جزیره بروید. طی این راستا یک ساعت و 14 دقیقه طول می کشد.
  • کوهستان چپمنز پیک: 19.8 کیلومتر است که با تاکسی 45 دقیقه در راه خواهید بود.
  • کوهستان تیبل: 2 کیلومتر است که اگر با ماشین بروید، 20 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس 107 باید تا کلوف نک Kloof Nek رفته و سپس سوار خط 110 شوید، و بعد با کمی پیاده روی به این کوه می رسید. این راستا با این روش، یک ساعت و 24 دقیقه طول می کشد.
  • خلیج کمپس: 5 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، 12 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس خط 107، حدود 35 دقیقه طی این راستا طول می کشد.
  • فرودگاه بین المللی کیپ تاون: 17.1 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، 27 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل تاج کیپ تاون

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

آفریقای جنوبی، 8000، کیپ تاون، مرکز شهر کیپ تاون، خیابان 1 وال

1 Wale St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8000, South Africa

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2112

به "معرفی هتل 5 ستاره تاج در کیپ تاون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره تاج در کیپ تاون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید