ایل راه های سبزوار احتیاج به بازسازی اضطراری دارند

به گزارش مجله 10 از 10، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس اداره امور عشایری سبزوار گفت: عمده راه های مناطق عشایری سبزوار خاکی هستند که بر اثر تخریب های ناشی از سیلاب های فصل بهار احتیاج به بازسازی اضطراری دارند.

ایل راه های سبزوار احتیاج به بازسازی اضطراری دارند

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

حمید کیانی مهر در گفت وگو با خبرنگاران مطرح کرد: به همین دلیل پنج میلیارد و 520 میلیون ریال از محل اعتبارات ماده 10 حوادث سیل به راه های عشایری منطقه سبزوار اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: از محل این اعتبار، عملیات بازسازی راه های عشایری شامل تیغ زنی، بازسازی و بهسازی راه های مناطق عشایری شروع شده است تا رفت و آمد عشایر در منطقه تسهیل گردد.

رئیس اداره امور عشایری سبزوار گفت: سیلاب های اوایل بهار در امسال بیش از هشت میلیارد ریال به حوزه راه های عشایری بخش روداب سبزوار خسارت وارد کرد و بخشی از راه های خاکی مناطق عشایری بخش روداب سبزوار نیز تخریب شد.

کیانی مهر ادامه داد: قسمت عمده راه های عشایری شهرستان سبزوار در بخش روداب وجود دارند و حدود 400 کیلومتر هستند که بیشتر این راه ها خاکی است.

عشایر سبزوار از هشت طایفه تشکیل شده اند و 70 هزار راس دام سبک شامل گوسفند، بز و حدود سه هزار و 600 نفر شتر در اختیار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1100

به "ایل راه های سبزوار احتیاج به بازسازی اضطراری دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایل راه های سبزوار احتیاج به بازسازی اضطراری دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید