ایده های طراحی سقف کاذب برای آشپزخانه شما

به گزارش مجله 10 از 10، اغلب متوجه می شویم آشپزخانه ها کم طراحی ترین فضای خانه هستند. تمرکز بیشتر بر روی کابینت و کشو بیش از هر چیز دیگری است. اما با صرف زمان بیشتر ، آشپزخانه های مدرن نیز در حال تغییر هستند. بنابراین، تعجب آور نیست که سقف های کاذب آشپزخانه روز به روز محبوب تر می شوند. سقف های کاذب آشپزخانه فضاهای آشپزی را خوب جلوه می دهند. طراحی سقف کاذب آشپزخانه در مقایسه با سایر قسمت های خانه کمی فرق دارد. برخلاف منطقه ها نشیمن و ناهار خوری، که در آن همه چیز مکمل مبلمان شماست ، آشپزخانه ها یک کارکرد اصلی دارند ؛ آشپزی. لذا اهمیت به دکوراسیون آن مهم است. در این مقاله شما را با سقف کاذب آشپزخانه آشنا می کنیم.

ایده های طراحی سقف کاذب برای آشپزخانه شما

سقف کاذب چیست؟

سقف های کاذب طیف گسترده ای از چیزها را پنهان می نمایند ؛ سیم های برق و تنظیم نماینده های AC، لوله ها و بتن خالی. آنها هم تزئینی و هم کاربردی هستند. بعلاوه کارآمد انرژی و مقاوم در برابر آتش، عایق صدا و مقاوم در برابر افتادگی محسوب می شوند. آنها در کوتاه مدت ساخته می شوند ، اما در دراز مدت از خانه شما در برابر آسیب محافظت می نمایند. در میان بیشتر اتاق های خانه ، آشپزخانه ها مکانی هستند که قطعا به سقف کاذب احتیاج دارند.

آشپزخانه ها مهم ترین قسمت یک خانه هستند و با این حال اغلب آنها را خالی، ساده و زشت می گذاریم. سرمایه گذاری روی یک سقف کاذب آشپزخانه خوب واقعا روحیه را بالا می برد و نشان می دهد که چقدر برای یک خانواده اهمیت دارد.

طرح های ساده برای سقف کاذب آشپزخانه

اغلب تصور می گردد که برای اینکه یک اتاق واقعاً برجسته گردد ، سقف های کاذب باید آراسته و با نورهای مخفی زیاد باشد. برعکس ، سقف کاذب آشپزخانه برای محافظت از سقف در برابر سایش ، جلوگیری از تجمع رطوبت و رطوبت و حذف زیبایی ساخته می شوند. یک طرح ساده می تواند طرحی باشد که دارای نور مخفی اولیه باشد و از موادی مانند چوب یا گچ استفاده کند. به جای چراغ ها و لوله های سنتی ، چند چراغ ال ای دی با کیفیت بالا و کم مصرف می توانند کارهای زیادی برای روشنایی خانه انجام دهند. در خانه ای با سرمای شدید ، سقف های کاذب نیز عایق حرارتی هستند و زمانی که آشپزخانه ها بیش از حد گرم می شوند عالی هستند.

طراحی سقف آشپزخانه کوچک

فضای آشپزخانه های کوچک به خطر افتاده است و نصب سقف کاذب آشپزخانه در آنجا خالی به نظر می رسد. اما این سقف های کاذب به طرز شگفت انگیزی دما را تثبیت می نمایند و احتیاج به دودکش را از بین می برند. فضای پر از هوا بین لایه های سقف اتاق را خنک می نماید ، رطوبت و گرما را به دام می اندازد و آن را جابه جا می نماید. آشپزخانه های کوچک برای سبکی مواد با چوب یا الیاف برترین کار را دارند. تنها ترفند برای اطمینان از دائمی بودن مواد ، استفاده از سطوح مقاوم در برابر آب تا حد امکان است.

طراحی سقف گچی آشپزخانه

سقف گچی ، متریالی است که دهه هاست برای طراحی دیوارها و سقف کاذب آشپزخانه استفاده می گردد. بعلاوه در بیشتر خانه ها بسیار رایج است. ارزان ، چکش خوار و در عین حال مجذوب کننده ، رنگ های مختلفی نیز به خود می گیرد. مواد را با آب مخلوط می نمایند و پس از آویزان شدن به سقف روی پایه چوبی یا تخته فیبر قرار می دهند تا به آن شکل دهند. از آنجایی که پیش ساخته نیست ، برای ایجاد آن احتیاج به مهارت هنری و مهارت واقعی دارد.

سقف های کاذب گچی دارای چندین ویژگی منحصر به فرد هستند که برای آشپزخانه ها مناسب است. آنها یک سطح صاف را فراهم می نمایند و می توانند بیش از حد رنگ شوند یا سفارشی شوند. سبک وزن هستند و ضخامت آنها 12 تا 15 میلی متر است. آنها بعلاوه برای منطقه ها بزرگ و دقیق تر مناسب هستند.

سقف کاذب آشپزخانه مدرن

خانه های مدرن دیگر محدود به طرح ها و تم های خاصی نیستند. هرچه تم ها متنوع تر باشند ، امکانات بی انتها برای خلاقیت و تخیل بیشتر می گردد. خواه مینیمال باشد یا امروزی، لوکس یا پیچیده، فضای زیادی برای آزمایش وجود دارد. یک سقف پرآذین با نورهای پنهان فراوان به زیبایی برای افزایش تجمل کار می نماید. به طور مشابه ، طراحی مجذوب کننده تر از نظر بصری روی سقف می تواند معنایی کاملاً متفاوت داشته باشد.

آنچه در سقف کاذب آشپزخانه مدرن اهمیت دارد ، نوع متریال استفاده شده است. از چوب سنتی بیشتر در روش های نوآورانه و معاصر برای طراحی سقف آشپزخانه که یادآور روزهای قدیم است استفاده می گردد. اینها با تیرها و لت ها ، عایق و روشنایی عرضه می شوند. پانل های فلزی مدرن تر و مینیمال هستند. خطوط تمیز ، نصب آسان و طراحی های یکپارچه آنها را مجذوب کننده می نماید، اما گرمای آشپزخانه می تواند غیرقابل تحمل باشد. با این حال ، به نظر می رسد بسیاری از آشپزخانه های مدرن در حال آزمایش با این مواد و دیگر انواع مواد هستند.

طرح های سقف پی وی سی برای آشپزخانه

پوشش های سقف کاذب آشپزخانه ساخته شده از PVC (پلی وینیل کلراید) محبوب هستند و به طور فزاینده ای به عنوان جایگزینی برای سقف های گچ تخته استفاده می شوند. این به آسانی در پلاستیک قوی ، سبک وزن ، هسته توخالی و پانل های سطح صاف که می توانند در طرح ها و رنگ های سفارشی پیش ساخته و پیش ساخته شوند ، در دسترس است.

سطح ضد آب آنها را برای آشپزخانه ایده آل می نماید و به وسیله بسیاری از صاحبان خانه به عنوان یک جایگزین مناسب برای گچ و دیوار خشک در آشپزخانه های پر از رطوبت و حتی حمام ها در نظر گرفته می گردد. بادوام ، ارزان و مستحکم هستند. می تواند به وسیله شما ساخته گردد تا هر طور که می خواهید ساده یا ظریف به نظر برسد. آنها از کپک زدن و رطوبت جلوگیری می نمایند. بنابراین زمان بسیار کمتری برای تمیز کردن آنها ضروری است. از طرفی پی وی سی می تواند یک عامل بازدارنده در هنگام تهیه غذا در آشپزخانه ها باشد.

طراحی سقف گچی آشپزخانه

با توجه به طرح مخروطی یا مربع ، می توان آن را به راحتی با میخ زدن ثابت کرد یا روی شبکه فلزی قرار داد. آنها سبک هستند ، نور را به راحتی پراکنده می نمایند و به فضاهای آشپزخانه رنگ مناسبی می دهند. گچ نیز ضد آب است و با توجه به مقدار پخت و پز ، شاید این روزها برای آشپزخانه های آپارتمانی برترین گزینه باشد.

به عنوان یک صاحب خانه ، می خواهید کل فضای آشپزخانه تان زیبا به نظر برسد ، بدون اینکه کیفیت کاری را که انجام می دهید یا غذایی که تهیه می کنید به خطر بیندازید. چند نکته که باید در نظر داشته باشید؛

موادی را انتخاب کنید که با عملکرد آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد. به مصالح سقف کاذب احتیاج دارد که به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند گرما را تحمل نمایند و مسمومیت ایجاد ننمایند.

طراحی را ساده و کاربردی نگه دارید. هرچه طراحی دقیق تر باشد ، برای تمیز و بهداشتی نگه داشتن آن در هر زمان ، به کارهای تعمیر و نگهداری بیشتری احتیاج است.

منبع: اتاق
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2221

به "ایده های طراحی سقف کاذب برای آشپزخانه شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های طراحی سقف کاذب برای آشپزخانه شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید