اطلاعاتی در خصوص خرید در باتومی

به گزارش مجله 10 از 10، باتومی را اغلب با تفریحات مهیج آبی و ساحلی ، سواحل زیبا ، آب و هوای مساعد ، طبیعت فوق العاده و چشم اندازهای خیره کننده می شناسند . باتومی یکی از بزرگترین شهرهای گرجستان است که در بخش جنوب غربی این سرزمین واقع شده و مجموعه ای از بهترین ها را در خود جای داده است . از جمله برنامه هایی که در سفر به باتومی مورد استقبال گردشگران تور گرجستان واقع شده خرید در باتومی است . امروزه خرید به یک تفریح و سرگرمی تبدیل شده که صرف نظر از تهیه مایحتاج روزانه می توان از این کار لذت برد و لحظاتی عالی داشت . این مطلب از خبرنگاران به ارائه اطلاعاتی در خصوص خرید در باتومی اختصاص یافته است با ما همراه باشید .

اطلاعاتی در خصوص خرید در باتومی

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

خرید در باتومی را نباید به مراکز خرید مدرن محدود کرد چرا که در این شهر ساحلی چندین بازار سنتی و محلی وجود دارد که اقلام مورد احتیاج را با قیمت ها و کیفیت های متنوع ارائه می دهند . در شهر باتومی بعد از خروج از یک مرکز خرید تا رسیدن به گزینه بعدی می توانید از تماشای جذابیت های پیرامون خود لذت ببرید . در واقع در شهر کوچک باتومی خبری از ترافیک و دود ماشین ها نیست و با پای پیاده نیز می توان بین مراکز خرید باتومی تردد نمود .

از باتومی چه چیزی بخریم ؟

بعضی از گردشگران قبل از سفر به باتومی این سوال برایشان پیش می آید که سوغات باتومی چیست و اینکه از باتومی چه چیز می توان خرید . در پاسخ به این سوال باید گفت چیزهای مختلفی از این شهر می توان با خود به یادگار برد که از مهمترین ان ها می توان به کانتسی ، خنجر گرجی ، کلاه های پشمی پاپاخی ، رومیزی هایی با طرح های سنتی ، روسری ها و شال های پشمی ، پنیر و ادویه اشاره کرد . پیشنهاد می گردد در تور باتومی حتما سری به مراکز خرید و بازارهای این شهر بزنید و برای عزیزانتان سوغاتی تهیه کنید .

مراکز خرید باتومی

با اینکه مراکز خرید باتومی به مانند استانبول یا دبی متنوع نیست اما باز هم گردشگران با مراجعه به برترین مراکز خرید باتومی می توانند اقلام مورد احتیاج خود را یافته و خریداری نمایید . در گزینه های خرید این شهر همه چیز یافت می گردد از اجناس لوکس با برندهای معتبر گرفته تا اقلام کوچک و دست ساز با قیمت ها و کیفیت های مختلف .

معروف ترین مراکز خرید باتومی عبارتند از :

  • مرکز خرید باتومی مال - Batumi Mall : از محبوب ترین مراکز خرید باتومی است که تمامی سلیقه ها در آن می توانند خریدی دلچسب داشته باشند . این مجموعه با امکانات و موقعیت مناسب همه روزه از ساعت 10 صبح درهای خود را به روی بازدیدکنندگان گگردده و تا 10 شب به فعالیت خود ادامه می دهد .
  • مرکز خرید مترو سیتی باتومی - Batumi Metrocity : از بهترین مراکز خرید باتومی که علاوه بر فروشگاه های متعدد دارای زمین بازی بچه ها ، سینما و زمین بولینگ نیز می باشد . این مجموعه همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز است .
  • مرکز خرید باتومی پلازا - Batumi Plaza : از مراکز خرید برتر در باتومی که از 7 صبح تا 6 بعد از ظهر پذیرای مراجعه کنندگان می باشد .
  • بازار یونیورسال استوک - Universal Stock : واقع در خیابان نهم آوریل
  • بازار گلد استوک - Gold Stock : واقع در خیابان لرمونتوی
منبع: لذت سفر
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 934

به "اطلاعاتی در خصوص خرید در باتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی در خصوص خرید در باتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید