3700 زنجانی پیامک تکمیل مدارک مسکن ملی دریافت کردند

به گزارش مجله 10 از 10، خبرنگاران/زنجان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: دست 58 درصد از زنجانی ها از رسیدن به طرح اقدام ملی فراوری مسکن کوتاه ماند.

3700 زنجانی پیامک تکمیل مدارک مسکن ملی دریافت کردند

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

سعید شاهین فر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از بین 10 هزار و 20 سهمیه در قالب طرح اقدام ملی فراوری مسکن، 9000 واحد آن مربوط به شهرستان زنجان می گردد و روز گذشته با پایشی که انجام شد، به افرادی که واجد شرایط بودند برای تکمیل مدارک پیغام ارسال شده است.

وی ادامه داد: در این طرح حدود 5300 نفر ریزش کردند و نزدیک به 3700 نفر پذیرفته شدند و افرادی که واجد شرایط نبودند از دوم اسفندماه می توانند به سامانه طرح اقدام ملی فراوری مسکن به نشانی tem.mrud.ir مراجعه و اعتراض خود را ثبت نمایند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان یادآور شد: دلایل پایش افراد از طرف سازمان ملی زمین و مسکن با همکاری معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با دریافت اطلاعات از سامانه های بانک مسکن، بنیاد مسکن، قوه قضاییه و ... ارائه شده است.

این مسئول توضیح داد: افرادی که در مرحله نخست این طرح واجد شرایط شناخته شدند، بر اساس حروف البفا از تاریخ 15 بهمن تا 26 بهمن ماه با مراجعه به کارگزاری طرح اقدام ملی فراوری مسکن واقع در ساختمان شماره 3 راه و شهرسازی در بلوار اشراق، مدارک خود را تکمیل نمایند.

شاهین فر با اشاره به اینکه مواردی همچون مالکیت و فرم ج در مرحله نخست پایش توسط مرکز صورت گرفته است، مطرح نمود: آنالیز مواردی همچون شرایط سکونت 5 سال و توانایی اقتصادی به استان ها سپرده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 800

به "3700 زنجانی پیامک تکمیل مدارک مسکن ملی دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3700 زنجانی پیامک تکمیل مدارک مسکن ملی دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید