10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (29 اسفند 1400)

به گزارش مجله 10 از 10، هدفون های بی سیم در دنیای مدرن امروز به گجت های جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند که در هر زمان و هر مکان می توانیم از آن ها بهره ببریم. این گجت های پوشیدنی با تنوع و قیمت های گوناگونی در بازار موجود هستند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم نگاهی به محبوب ترین و پازدیدترین هدفون های بی سیم کاربران خبرنگاران بیاندازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (29 اسفند 1400)

شایان ذکر است که انتخاب های این مطلب بسته به محبوبیت هدفون های بی سیم در بازه زمانی یک هفته گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید هدفون بی سیم را دارید از شما دعوت می کنیم که مقاله ما را بخوانید. در فهرست این هفته محبوب ترین هدفون های بی سیم خبرنگاران، ما باز هم شاهد قدرت نمایی محصولات شرکت لیتو هستیم که با داشتن 4 کننده از 10 محصول عملکرد بی نظیری داشتند.

1. هدفون بی سیم لیتو مدل LT-100

با نگاهی اولیه به فهرست این هفته محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم در می یابیم که در صدر آن یک محصول از شرکت پیروز لیتو قرار گرفته است. معرفی می کنیم؛ هدفون بی سیم لیتو مدل LT-100 در سومین تجربه حضورش در فهرست محبوب ترین های هفته، پیروز شد عنوان پربازدیدترین هدفون بی سیم این هفته را از آن خود کند. با این محصول، تعداد کنندگان محصولات لیتو در فهرست این هفته ما به عدد 4 رسیده است. این سری از هدفون های لیتو که همیشه با طراحی منحصربه فرد و با نام LT-6 شناخته می شوند، از نوع توگوشی هستند و مقدار بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می کنند. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش ها قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید. هنگامی که برای اولین بار LT-100 را در دست می گیرید، با یک باکس سفید رنگ روبرو خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون ها مشاهده می شوند.

این باکس سفید علاوه بر نگه داری از محصول، وظیفه شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. باید خاطر نشان کنیم که شارژ شدن این محصول حدود یک ساعت طول می کشد. اگر قصد خرید یک محصول حرفه ای برای گوش کردن به موسیقی یا انجام تماس های تلفنی دارید، این محصول انتخاب مطلوبی خواهد بود. این محصول از لیتو دارای محفظه ای با قابلیت شارژ بی سیم است. لازم به ذکر است این محصول به چیپست L100 نوشرکت LEITU مجهز شده است. همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام گردد. این محصول قابلیت شارژ شدن به وسیله MagSafe را هم دارد. این محصول محبوب لیتو 55 گرم وزن دارد و به راحتی درون گوش قرار می گیرد. طبق ادعای این شرکت هدفون بی سیم LT-100 در حالت استندبای 180 روز و در حالت پخش موسیقی 5 و مکالمه 4.5 ساعت شارژدهی را برای کاربران به ارمغان می آورد. بعلاوه یک کابل لایتنینگ نیز برای شارژ کردن کیس این محصول درون جعبه آن گنجانده شده است. کاربران عزیز فروشگاه اینترنتی خبرنگاران می توانند این هدفون بی سیم شرکت لیتو را بدون تغییر قیمت نسبت به هفته قبل با قیمت 1,595,000 تومان خریداری کنند.

2. هدفون بی سیم لیتو مدل LT-9

در فهرست این هفته محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم فروشگاه اینترنتی خبرنگاران، ما شاهد حضور 4 کننده از شرکت لیتو هستیم که دومین محصول آن هدفون بی سیم مدل LT-9 لیتو نام دارد. این محصول که هفته گذشته در فهرست پربازدیدترین های خبرنگاران رتبه دوم را بدست آورده بود، این هفته نیز همچنان بدون تغییر در رده دوم این فهرست قرار گرفته که نشان از استقبال خوب کاربران از این محصول دارد. هدفون بی سیم LT-9 شرکت لیتو از طراحی داخل گوش و مجذوب کنندهی بهره می برد. درایور 12 میلی متری دینامیک آن صدای شفاف و هیجان انگیزی را فراوری و ماژول بلوتوث 5.1 اتصال سریع و پایداری را میسر می سازد. باتری هندزفری و کیس مجموعا 24 ساعت شارژدهی را به کاربر ارائه می دهند. هدفون بی سیم LT-9 از طراحی داخل گوش بهره می برد و با رنگ سفید به بازار عرضه شده است.

لیتو در طراحی این هندزفری اصول ارگونومی را رعایت کرده است و زاویه ای که بین قسمت سری و پایه هندزفری وجود دارد باعث می گردد تا به شکل بهتری درون گوش قرار بگیرد. علاوه بر این، برای طراحی کیس شارژ این هندزفری از کپسول های فضایی الهام گرفته شده و شاهد خطوط نرم و زبان طراحی مدرن و مجذوب کنندهی هستیم. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید. این محصول محبوب لیتو 40 گرم وزن دارد و به راحتی درون گوش قرار می گیرد. طبق ادعای این شرکت هدفون بی سیم LT-9 در حالت استندبای 15 روز و در حالت پخش موسیقی و مکالمه شارژدهی 5 ساعته را برای کاربران به ارمغان می آورد. بعلاوه یک کابل USB-C نیز برای شارژ کردن کیس این محصول درون جعبه آن گنجانده شده است. کاربران عزیز فروشگاه اینترنتی خبرنگاران می توانند این هدفون بی سیم شرکت لیتو را بدون تغییر قیمت نسبت به هفته قبل با قیمت 1,190,000 تومان خریداری کنند.

3. هدفون بی سیم لیتو مدل LT-6

دیگر محصول باکیفیت شرکت لیتو که پنجمین تجربه حضور خود در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین های فروشگاه خبرنگاران را ثبت می نماید، هدفون بی سیم مدل LT-6 نام دارد. این محصول که هفته گذشته با استقبال بسیار خوب کاربران خبرنگاران توانست رده سوم این فهرست را مال خود کند، این بار نیز پیروز شده در فهرست محبوب ترین هدفون های بی سیم این هفته در رده سوم قرار بگیرد. باید خاطر نشان کنیم که این سه محصول شرکت لیتو، هفته گذشته نیز جزو سه هدفون بی سیم محبوب خبرنگاران به شمار می رفتند. این سری هدفون های لیتو که همیشه با طراحی منحصربه فرد و با نام LT-6 شناخته می شوند، از نوع توگوشی هستند و مقدار بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می کنند. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش ها قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید. هنگامی که برای اولین بار LT-6 را در دست می گیرید، با یک باکس سفید رنگ روبرو خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون ها مشاهده می شوند.

این باکس سفید علاوه بر نگه داری از محصول، وظیفه شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. اگر قصد خرید یک محصول حرفه ای برای گوش کردن به موسیقی یا انجام تماس های تلفنی دارید، این محصول انتخاب مطلوبی خواهد بود. این محصول از لیتو دارای محفظه ای با قابلیت شارژ بی سیم است. همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام گردد. این محصول قابلیت شارژ شدن به وسیله MagSafe را هم دارد. این محصول محبوب لیتو 54 گرم وزن دارد و به راحتی درون گوش قرار می گیرد. طبق ادعای این شرکت هدفون بی سیم LT-9 در حالت استندبای 15 روز و در حالت پخش موسیقی 5 و مکالمه 4.5 ساعت شارژدهی را برای کاربران به ارمغان می آورد. بعلاوه یک کابل لایتنینگ نیز برای شارژ کردن کیس این محصول درون جعبه آن گنجانده شده است. کاربران عزیز فروشگاه اینترنتی خبرنگاران می توانند این هدفون بی سیم شرکت لیتو را بدون تغییر قیمت نسبت به هفته قبل با قیمت 995,000 تومان خریداری کنند.

4. هندزفری بی سیم لیتو مدل LB-15

رده چهارم فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم این هفته خبرنگاران کننده ی دیگری از شرکت لیتو است به نام مدل LB-15. باید خاطر نشان کنیم که این محصول در چهارمین تجربه حضورش در فهرست محبوب ترین های خبرنگاران با استقبال خوب کاربران روبرو شده و جزو 4 هدفون بی سیم پربازدید این هفته قرار گرفته است. هندزفری بی سیم مدل LB-15 لیتو از نوع هدفون های تک گوشی است که بدون سیم و به وسیله بلوتوث به گوشی شما وصل می گردد. اتصال این هدفون به وسیله بلوتوث نسخه 5 انجام خواهد شد و 70 گرم وزن دارد. منبع تغدیه این هندزفری بی سیم یک باتری با ظرفیت 150 میلی آمپر ساعتی است که می تواند شارژدهی 7 ساعته را برای مکالمه و یا شنیدن به موسیقی برای شما فراهم کند. بعلاوه زمان شارژ شدن کامل این محصول 2.5 ساعت اعلام شده که زمان نسبتاً خوبی برای این نوع هندزفری به شمار می آید.

یک نشانگر LED هم روی این محصول دیده می گردد که به شما شرایط شارژ هندزفری را اطلاع می دهد. شما می توانید این محصول را با استفاده از کابل میکرو موجود در جعبه آن شارژ کنید. بعلاوه شرکت لیتو وعده شارژدهی تا 100 ساعت را در حالت استندبای به کاربران می دهد. به طور کلی می توان گفت هدست بلوتوثی لیتو مدل LB-15 محصولی با کیفیت قابل قبول در بازار است و می تواند به عنوان گزینه ای مناسب در سبد خرید شما قرار گیرد. این هندزفری تک گوش با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگار است و شما می توانید آن را بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت 249,500 تومان از فروشگاه اینترنتی خبرنگاران خریداری نمایید.

5. هندزفری بی سیم کلومن مدل KB-G260

محصول نوی از شرکت پیروز کلومن در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین هندفری بی سیم های این هفته واقع شده است؛ معرفی می کنیم هندزفری بی سیم کلومن مدل KB-G260. این محصول که اولین تجربه حضورش را سپری می نماید، پیروز شد با استقبال خوب کاربران در رده پنجم فهرست این هفته جای بگیرد. هدفون های بی سیم از جمله مجذوب کننده ترین هدفون های موجود در بازار به حساب می آیند. چرا که این هدفون ها بسیار کاربردی بوده و از مشکلاتی که هدفون های سیمی دارند خبری نیست. کلومن از جمله شرکت هایی است که در زمینه فراوری لوازم جانبی از جمله هدفون و هندزفری فعالیت دارد. این شرکت هدفون هایی با قیمت مناسب به بازار عرضه کرده است. هدفون بی سیم کلومن مدل KB-G260 از جمله هدفون های بی سیمی است که می تواند برای کاربر بسیار مفید باشد. این هدفون 45 گرم وزن دارد و بنابراین می توان گفت بسیار سبک است و استفاده از آن در طولانی مدت برای شما دردسرساز نخواهد بود. محدوده عملکرد این هدفون 10-15 متر خواهد بود و برای دور شدن از دستگاه خود دچار مشکل نخواهید شد.

ارگونومی و طراحی مناسبی که این هدفون دارد هم به شما یاری می نماید که بتوانید از آن در مدت زمان بیشتری استفاده کنید. هدفون کلومن از یک باتری بهره می برد که به سرعت شارژ آن تمام نخواهد شد. ظرفیت این باتری 300 میلی آمپر ساعت است. جنس بدنه پلاستیک مقاوم بوده و کیفیت خوبی هم دارد. این هدفون روی بدنه خود دارای دکمه های پاور و کم و زیاد کردن صدا است. این هدفون بی سیم به وسیله بلوتوث به دستگاه شما وصل می گردد. محدوده عملکرد این هندزفری 10-15 متر بوده و می توانید اگر مشغول به کاری هستید که احتیاج دارید از گوشی موبایلتان دور شوید؛ نگران قطع و وصل شدن آن نباشید. به همراه این هدفون یک کابل شارژ USB Type-C ، یک دفترچه راهنما و سری های یدک ارائه می گردد و شما می توانید از این سری یدک در مواقع لزوم یا از بین رفتن دیگری استفاده کنید. کیفیت عمومی پخش صدا در هدفون بی سیم کلومن مدل KB-G260 مناسب بوده و می توان از آن برای گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه خود استفاده کنید. ارگونومی این هدفون قابل قبول است و گوش را آزار نخواهد داد. امکانات و قابلیت هایی که ارائه می نماید می تواند مخاطب مورد نظر خود را راضی نگه دارد. با توجه به کیفیت ساخت قابل قبول این هدفون ارزش خرید آن بالا خواهد بود. شما می توانید این محصول را با قیمت 499,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

6. هدفون بی سیم کلومن مدل KB-G210

دیگر محصول نو شرکت پیروز کلومن در فهرست محبوب ترین های این هفته ما واقع شده است؛ معرفی می کنیم هندزفری بی سیم کلومن مدل KB-G210. این محصول که اولین تجربه حضورش را سپری می نماید، پیروز شد با استقبال خوب کاربران در رده ششم فهرست این هفته جای بگیرد. اگر در خیابان باشید یا به طور مداوم احتیاج است که با گوشی همراه خود صحبت کنید بهتر است از یک هدفون، هدست یا هندزفری بی سیم استفاده کنید. هدفون های بی سیم می توانند به شما یاری کنند که مدام گوشی موبایلتان را نزدیک خود قرار ندهید. هدفون بی سیم کلومن مدل KB-G210 وزنی برابر 45 گرم دارد؛ بنابراین می توان گفت بسیار سبک است و استفاده از آن در طولانی مدت برای شما دردسرساز نخواهد بود. نسخه بلوتوث این هدفون 5.0 بوده و محدوده عملکرد این هدفون 10 متر خواهد بود و برای دور شدن از دستگاه خود دچار مشکل نخواهید شد. عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی 5 ساعت بوده؛ در حالت استندبای 100 ساعت و زمان مورد احتیاج برای شارژ محفظه 2 ساعت است.

هدفون بی سیم کلومن مدل KB-G210 با طراحی مجذوب کننده و کاربردی خود، یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار است. طراحی یقه ای در نظر گرفته شده برای این محصول امکان استفاده راحت را برای کاربر به همراه دارد. دو گوشی در نظر گرفته شده از نوع تو گوشی برای این هدفون هم طراحی جالب و کاربردی دارد. این طراحی به نحوی است که به خوبی درون گوش قرار می گیرد و به راحتی از گوش خارج نمی گردد. همین امر سبب خواهد شد تا این هدفون گزینه مناسبی برای استفاده در حین ورزش و پیاده روی باشد. متریال نرم و مناسب در نظر گرفته شده برای گوشی ها هم سبب شده تا در استفاده طولانی مدت، مسئله ای برای گوش به همراه نداشته باشد. دکمه در نظر گرفته شده برای مدیریت پخش موسیقی و تماس های ورودی هم در محل مناسبی قرار گرفته اند که امکان دسترسی بسیار خوبی دارند. گوشی های این هدفون با توجه به قابلیت مغناطیسی که دارند با اتصال به یکدیگر شرایط استفاده مناسب و راحتی را برای کاربر به همراه دارد. نحوه طراحی گوشی های این هدفون نه تنها استفاده ای آسان و بدون مشکل را برای کاربر به همراه دارد. بلکه با قرار گیری مناسب در گوش، تا مقدار قابل توجهی نویز های موجود در محیط را کاهش می دهد و در نهایت خروجی صدای با کیفیت و قابل قبولی را شاهد خواهید بود. شما می توانید این محصول باکیفیت کلومن را با قیمت 429,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

7. هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5

اگر در پی هدفون بی سیم جمع و جور هستید، TWS BTH-F9-5 یکی از برترین گزینه های ممکن برای خرید شماست. مدل TWS BTH-F9-5 برخلاف هفته گذشته که در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم خبرنگاران غایب بوده با استقبال خوب شما کاربران پیروز شد بار دیگر به این فهرست برگردد و رده هفتم جای بگیرد. این مدل برخلاف ایرپاد به صورت کامل در گوشتان قرار می گیرد و به همراه یک عدد کیس چرمی زیبا جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و نگه داری در اختیار کاربران قرار می گیرد. اتصال این هدفون به گوشی به وسیله بلوتوث امکان پذیر است. برای این محصول بلوتوث نسخه 5.0 تعبیه شده تا برقراری ارتباط کیفیت بالایی داشته باشد. اگر قصد دارید از این مدل بدون محفظه استفاده کنید، تا 4 ساعت این محصول قابلیت پخش موسیقی را به شما می دهد.

در صورت استفاده از محفظه شارژ این مقدار تا 12 ساعت افزایش می یابد. زمان مکالمه آن 4 الی 5 ساعت و زمان شارژ محفظه این هدفون 1.5 ساعت خواهد بود. باید خاطر نشان کنیم که محفظه شارژ این هدفون بی سیم مجهز به باتری قدرتمند 1200 میلی آمپر ساعتی است که تا ساعت ها می توانید از آن استفاده کنید یا به عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی استفاده کنید. بعلاوه این محفظه نشانگر LED زیبا برای نمایش مقدار شارژ محفظه و هریک از گوشی های هدفون دارد. این هدفون بی سیم 6 گرمی با قیمت 233,000 تومان برای خرید در فروشگاه خبرنگاران موجود است.

8. هدفون بی سیم هویت مدل i6

باز هم دز فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین محصولات خبرنگاران شاهد محصول نوی هستیم که در رده هشتم جای گرفته است. معرفی می کنیم؛ هدفون بی سیم هویت مدل i6. هدفون بی سیم هویت مدل i6 دارای کیفیت صدای عالی بوده در حدی که موسیقی که به آن با استفاده از این هدفون گوش داده می گردد فرق دارد. تمامی جزئیات ریز صداها در این میکروفون پخش شده و برترین حس را به فرد منتقل می نماید. برای اتصال دائمی این نوع هدفون ها باید بلوتوث و NFC در حالت فعال قرار بگیرد. به آرامی می توان تلفن را از بالا به پایین این محصول حرکت داد تا ارتباط برقرار شده و پس از پخش صدای اتصال محصول به گوشی متصل شده و به راحتی قابل استفاده است. این محصول با یاری گرفتن از microUSB شارژ می گردد و از طرفی می توان با اتصال USB به این محصول از آن به عنوان یک پاوربانک استفاده کرد. این هدفون برای زمان ورزش می تواند مورد استفاده قرار بگیرد زیرا در برابر عرق مقاوم است. اما باید در نظر گرفت که در برابر آب مقام نیست این بدین معنی است که با این محصول نمی گردد شنا کرد.

از دیگر قابلیت های هدفون بی سیم هویت مدل I6 این است که در زمان مکالمه هردو دست انسان آزاد است و می تواند به کارهای دیگری هم بپردازد. هدفون هویت مدل I6 به صورت بی سیم طراحی شده و با بلوتوث به گوشی متصل می گردد. این طراحی بی سیم باعث این شده است که دیگر دست وپا گیری سیم در آن وجود ندارد و سر و گردن به راحتی و آزاد می توانند حرکت کنند. این محصول دارای یک گوشی است. از هدفون بی سیم هویت می توان برای فعالیت های مختلف از جمله کاربردهای روزانه، بازی، شرکت در کنفرانس های صوتی و تصویری، مکالمات طولانی و معمولی استفاده نمود. از ویژگی های بسیار مهم هر هدفون بی سیم که در بازار موجود است، کیفیت صدای انتقالی آن بوده تا مکالمه واضح را برای طرفین به ارمغان بیاورد.این محصول می تواند تا شعاع 5 الی 10 متر از گوشی عملکرد خوبی داشته باشد. یکی از خوبی های این هدفون این است که با آن می توان تا 2 الی 3 ساعت مداوم به گوش کردن موزیک و مکالمه ای مداوم بپردازیم. شما می تواند این هدفون بی سیم را با قیمت 339000 تومان از فروشگاه خبرنگاران خریداری نمایید.

9. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2

در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون بی سیم این هفته خبرنگاران محصول نوی از شرکت سامسونگ نیز به چشم می خورد. معرفی می کنیم هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2. باید خاطر نشان کنیم که این محصول که اولین تجربه حضورش را در این فهرست سپری می نماید، در رده نهم قرار گرفته است. هدفون بی سیم Level U2 از درایورهای 12 میلی متری بهره گرفته و به وسیله بلوتوث 5.0 به هم متصل می شوند. بعلاوه از پروفایل های صوتی HFP ،HSP A2DP ،AVRCP و Samsung Scaleble Codec پشتیبانی می نماید. مورد آخر فقط با تلفن های هوشمند و تبلت های سامسونگ با مجهز به سیستم عامل اندروید 7.0 یا بالاتر سازگار است. وزن این محصول 41.5 گرم است و از سمت راست دارای 4 دکمه ریموت کنترل است. نرخ آمپدانس این هندزفری 32 اهم و فرکانس آن 20000 هرتز است. به ادعای شرکت باتری این هندزفری تا 18 ساعت پخش موسیقی یا 13 ساعت مکالمه با شارژ کامل را ارائه می دهد. باتری این محصول به وسیله پورت USB Type-C شارژ می گردد.

این هدفون با انواع گوشی های اندروید و iOS جفت شده و با کیفیت مناسبی صدای آن ها را برای شما پخش می نماید. برای کنترل هدفون بی سیم Level U2 دکمه هایی بر روی آن تعبیه شده است. این دکمه ها معمولا در بخش گردنی قرار داده شده و دسترسی به آن ها چندان سخت نیست. دستورات صوتی هدفون شما را برای اتصال به گوشی و حفظ این اتصال هدایت خواهد نمود. البته معین است که این دستورات به زبان انگلیسی یا کره ای است و ممکن است شما چیزی از آن ها متوجه نشوید. در سمت راست نوار گردن کلیدهایی برای قطع و وصل موسیقی در حال پخش، برقراری تماس، تعویض موسیقی و تنظیم صدا قرار داده شده است. بعلاوه هنگامی که تماس ورودی داشته باشید، بر روی گردنی این هدفون ویبره ای احساس خواهید کرد تا متوجه تماس بشوید. شما می توانید این محصول باکیفیت شرکت سامسونگ را با قیمت 730000 تومان به وسیله فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

10. هدفون بی سیم مدل B20 جی بی ال

در نهایت می رسیم به رتبه دهم فهرست محبوب ترین و پرفروش ترین هدفون های بی سیم خبرنگاران؛ جایی که محصولی از شرکت پیروز JBL واقع شده است و آن هدفون بی سیم مدل B20 جی بی ال است. جی بی ال (JBL) از قدیمی ترین سازندگان لوازم پخش کننده موسیقی است که از سال 1946 میلادی فعالیت خود را در آمریکا آغاز کرده و تا کنون با محصولات خلاقانه و مرغوب خود توانسته بسیار پیروز نیز ظاهر گردد. از عمده محصولات این غول آمریکایی هدفون های JBL به شمار می فرایند که کیفیت بالایی در پخش موسیقی دارند. JBL مدل B20 مجهز به بلوتوث است و دیگر دردسر های خراب سوکت و سیم را نخواهد داشت زیرا به صورت بی سیم به دستگاه شما متصل می گردد.

علاوه بر بلوتوث این هدفون شرکت جی بی ال می تواند با استفاده از درگاه 3.5 میلی متری صدا به محدوده وسیعی از محصولات متصل گردد و اطلاعات موسیقی را از آن ها دریافت کند. بعلاوه این محصول به درگاه TF CARD برای اتصال کارت حافظه های کوچک مجهز شده که شما را از حمل دستگاه دوم بی احتیاج می سازد. برای پاسخگویی احتیاج کاربران این محصول به یک میکروفون نیز مجهز شده که کاربران می توانند با آن مکالمه داشته باشند. ظرفیت باطری آن به کاربر اجازه می دهد تا 12 ساعت به صورت مداوم بتواند موسیقی پخش نماید. فرکانس پاسخگویی آن از 20 هرتز آغاز و تا 20000 هرتز ادامه دارد. حساسیت آن نیز برابر با 115 دسیبل است. شما کاربران می توانید این محصول را بدون کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت 410,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2154

به "10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (29 اسفند 1400)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (29 اسفند 1400)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید