کوییزکاپ 99؛ عظیم ترین مسابقه اطلاعات عمومی با جایزه 100 میلیونی

به گزارش مجله 10 از 10، علاقمندان به اطلاعات عمومی کشور حالا با یک چالش جدی روبرو هستند و قرار است در ششمین فصل کوییز آو کینگز، علاوه بر شرکت در رقابتی سخت و نفسگیر شاهد توزیع 100 میلیون تومان جایزه بین نفرات برتر باشند. کوییزکاپ 99، چهارمین دوره از مسابقات ورزش های الکترونیکی کوییز آو کینگز است و سال جاری به صورت کاملا مستقل و با حمایت هوآوی و کافه بازار (برنامه بازار) برگزار می گردد.

کوییزکاپ 99؛ عظیم ترین مسابقه اطلاعات عمومی با جایزه 100 میلیونی

کوییزکاپ 99 یک چالش کاملا جدی برای آن هایی که عاشق به رخ کشیدن اطلاعات عمومی خود هستند و می خواهند دانششان را در رقابت با بقیه بسنجند. این چالش می تواند در قالب مطرح کردن سوالات مختلف در حوزه مختلف به صورت انفرادی و گروهی انجام گردد. دسترسی به مسابقه با دانلود و نصب یک اپلیکیشن موبایل از کافه بازار انجام می گردد، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که پس از این کار بتوانید گوشی موبایل را زمین بگذارید. سوالات اپلکیکشن کوییز آف کینگز در حوزه های مختلف مطرح می گردد و در طول بازی شما همواره یک حریف واقعی دارید که در جایی درست مثل شما به این بازی اعتیاد پیدا نموده و عاشق چالش است. هر چند هروقت که بخواهید می توانید به صورت آفلاین هم به سوالات جواب بدهید. درست مثل یک مسابقه تدارکاتی. آن هایی که فکر می نمایند برای چالش آنلاین با یک کاربر واقعی آماده هستند، تنها با یک لمس ساده صفحه موبایل، می توانند وارد مسابقه شوند. دنیای حرفه ای های کوییز آو کینگر مدام عظیم تر و بزر گ تر می گردد و آن ها تشنه چالش های جدی هستند.

برای همین مسابقاتی برای آن ها ترتیب داده شده است تا رقابت را به شکل جدی تری تجربه نمایند. هدف تمامی دوره های این رویداد، شناسایی کوییزباز برتر سال که از او به عنوان قهرمان و نفر اول اطلاعات عمومی کشور یاد می گردد. همچنین از سال گذشته و با اضافه شدن بخش تیمی، تیم برتر سال نیز انتخاب می گردد تا کوییزکاپ عظیم ترین رقابت اطلاعات عمومی کشور باشد.

کافه بازار بعد از مشارکت در برگزاری رویداد کژوال کمپ (رویداد بازی سازی)، با هدف حمایت از کاربران بازی های موبایلی از رویداد کوییزکاپ حمایت کرد. همچنین سال جاری اکوسیستم هوآوی به عنوان یکی از پرچمداران عرضه تلفن های هوشمند در سراسر دنیا، در برگزاری کوییزکاپ 99 مشارکت خواهد داشت. رقابت ها از روز شنبه، پنجم مهرماه شروع شده که به آن مرحله اول انتخابی انفرادی می گفتند. یک هفته بعد و در تاریخ 12 مهر، دومین چالش انفرادی برگزار شده و قرار است شاهد اتفاق عظیم تری در روز پنجشنبه 17مهر باشیم. طبق برنامه در این روز انتخاب دور گروهی کلید می خورد و درست یک هفته بعد در تاریخ 24 مهر، دومین مرحله درون بازی اتفاق می افتد. همچنین در روز های هفتم و هشتم آبان، فینال مسابقات را شاهد خواهیم بود.

فینال به صورت حضوری برگزار می گردد، اما به واسطه شرایط خاص کشور و اپیدمی کرونا، قرار است پروتکل های بهداشتی در آن رعایت گردد. پس احتمالا تعدادی محدودی شرکت نماینده و تماشاچی در آن حضور خواهند داشت، اما مسئله ای نیست، چون اگر شانس حضور در این رویداد را ندارید می توانید شاهد پخش زنده رویداد باشید. به این ترتیب هیجان مسابقات به مانند دوره های پیشین حفظ می گردد. کانال های پخش زنده فینال کوییزکاپ 99 و دیگر موارد مرتبط قرار است به زودی توسط بلاگ رسمی کوییز آو کینگز اعلام گردد.

هنوز موضوع را جدی نگرفته اید؟ محض اطلاع، کوییز آو کینگز سال جاری با دو برابر کردن جوایز، در مجموع 100 میلیون تومان جایزه برای نفرات برتر در نظر گرفته است. 25 میلیون تومان از این پول سهم نفر اول و همین مبلغ سهم تیم اول سال جاری خواهد بود. نفر و تیم دوم هر کدام 15 میلیون تومان و نفر و تیم سوم هر یک 10 میلیون تومان جلیزه دریافت می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1354

به "کوییزکاپ 99؛ عظیم ترین مسابقه اطلاعات عمومی با جایزه 100 میلیونی" امتیاز دهید

5 کاربر به "کوییزکاپ 99؛ عظیم ترین مسابقه اطلاعات عمومی با جایزه 100 میلیونی" امتیاز داده اند | 3.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوییزکاپ 99؛ عظیم ترین مسابقه اطلاعات عمومی با جایزه 100 میلیونی"

1 دیدگاه

محمود فرخی 18 تیر 1402

عالی

پاسخ به محمود فرخی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید