تور تایلند لحظه آخری: معرفی هتل منتین ریورساید در بانکوک

به گزارش مجله 10 از 10، معرفی هتل منتین ریورساید (Montien Riverside)

شهر بانکوک در جنوب شرق آسیا از مقاصد محبوب تجار و بازرگانان است و بعلاوه یک مقصد پرطرفدار تفریحی هم به شمار می آید. اقامت در یکی از لوکس ترین هتل های کنار رودخانه این شهر، می تواند خاطرات فراموش نشدنی ای را برایتان رقم بزند. اگر قصد سفر به شهر دیدنی بانکوک را دارید، با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با یکی از معروف ترین هتل های 5 ستاره بانکوک، یعنی هتل منتین ریورساید آشنا کنیم.

تور تایلند لحظه آخری: معرفی هتل منتین ریورساید در بانکوک

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

معرفی هتل منتین ریورساید

هتل 5 ستاره منتین ریورساید از هتل های لوکس شهر بانکوک است که در مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل نه تنها برای مسافران تجاری بلکه برای جهانگرد هایی که برای سرگرمی به این منطقه می آیند هم یک اقامتگاه فوق العاده است.

این هتل در فاصله 27 کیلومتری از فرودگاه بین المللی سووارنابومی قرار گرفته است و با 40 دقیقه رانندگی می توانید خودتان را به این هتل برسانید. این هتل با نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس تنها 3 کیلومتر فاصله دارد. بعلاوه با 10 دقیقه رانندگی می توانید به مهم ترین مراکز خرید شهر بانکوک مثل سنترال ورلد پلازا و مرکز خرید ام بی کی دسترسی پیدا کنید.

فضای داخلی هتل

از طراحی نما گرفته تا لابی و اتاق های مختلف هتل منتین ریورساید، می توانید مطمئن باشید که یک اقامت لوکس را در این هتل تجربه خواهید کرد. نورپردازی هنرمندانه و استفاده از رنگ های گرم و تن طلایی، ظاهری بسیار لوکس به این هتل بخشیده است که در کنار سایر امکانات آن از جمله چشم اندازی دیدنی به شهر بانکوک، شما را به اقامتی در خور یک هتل مدرن و 5 ستاره مهمان می نماید.

اتاق های هتل

این هتل 27 طبقه در مجموع 462 اتاق و سوییت دارد. بسته به نوع اتاق، امکانات داخل آن شامل: دستگاه اسپرسو ساز، چای ساز و قهوه ساز، حمام، تلفن، کمد، میز کار، سشوار، یخچال، تلویزیون کابلی و مبلمان می گردد. بعلاوه تمامی اتاق ها از اینترنت وای فای رایگان بهره مند هستند.

اتاق های هتل منتین ریورساید شامل اتاق های سوپریور 36 متری، اتاق های دیلاکس 42 متری، سوییت های اگزکیوتیو 150 متری، سوییت خانواده 108 متری، سوییت کویین 138 متری و سوییت کینگ 253 متری می گردد.

غذای هتل

رستوران سای چول، منویی از غذاهای سنتی تایلند و ویتنام را در کنار چشم اندازی دیدنی از شهر بانکوک در اختیارتان می گذارد. این رستوران از 6 عصر تا 10 و 30 هر شب میزبان شما است. رستوران امپرور یکی از برترین رستوران های چینی در بانکوک است که در طبقه چهارم هتل منتین ریورساید قرار گرفته است و از ساعت 11 صبح تا 10 و 30 شب میزبان شما است. برای امتحان کردن منوی غذای بین المللی می توانید به کافه رستوران این هتل سر بزنید که 24 ساعته فعالیت دارد.

سایر امکانات هتل

سایر امکانات هتل منتین ریورساید شامل باغ، استخر روباز، باشگاه، آرایشگاه، استخر مخصوص کودک، پارکینگ رایگان، دستگاه خودپرداز، تبدیل ارز، خدمات پرستاری کودک، خشکشویی، سالن اجتماعات، تنیس، ترانسفر فرودگاهی و گیفت شاپ می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2056

به "تور تایلند لحظه آخری: معرفی هتل منتین ریورساید در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: معرفی هتل منتین ریورساید در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید