کاهش کیفیت هوای مرکز طی امروز

به گزارش مجله 10 از 10، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته و هم اکنون (6 آبان ماه) در محدوده قابل قبول قرار داشته است اما کاهش کیفیت هوا طی روز و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بعضی منطقه ها پرتردد دور از انتظار نیست.

کاهش کیفیت هوای مرکز طی امروز

به گزارش خبرنگاران، پیش بینی های صورت گرفته در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز (6 آبان ماه) کیفیت هوا در بعضی منطقه ها پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از پایداری نسبی جوی و افزایش ترافیک صبحگاهی است.

عدم وزش باد مؤثر طی روز پراکندگی آلاینده ها را محدود خواهد نمود. تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت هم زمان با افزایش ترافیک شامگاهی برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس را در بیشتر منطقه ها پرتردد در پی خواهد داشت.

با برقراری ناپایداری جوی و کاهش تردد خودروها در روز تعطیل؛ صبح فردا (7 آبان ماه) برقراری شرایط قابل قبول در بیشتر منطقه ها دور از انتظار نخواهد بود. طی روز از تندی باد کاسته خواهد شد و تا حدودی باعث تجمع آلاینده ها می گردد. بعلاوه باتوجه به عدم وزش باد مؤثر تا ساعات پایانی فردا (7 آبان ماه) همراه با ترافیک شامگاهی افزایش نسبی غلظت ذرات معلق و به تبع آن کاهش کیفیت هوا در بعضی منطقه ها پرتردد پیش بینی می گردد.

به گزارش خبرنگاران، آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 82 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 80 و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1980

به "کاهش کیفیت هوای مرکز طی امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش کیفیت هوای مرکز طی امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید