شاگردان کولاکوویچ به راحتی از سد تیم هند گذشتند

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران امروز چهارشنبه در دومین بازی از دیدار خود در مرحله دوم گروهی قهرمانی آسیا به مصاف تیم ملی هند رفت. بازی با تاخیر بیست دقیقه ای از ساعت 18:50 دقیقه آغاز شد چرا که بازی قبل از تیم ملی با پنج ست به طول انجامید. در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان کولاکوویچ به انتها رسید.

شاگردان کولاکوویچ به راحتی از سد تیم هند گذشتند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

ایگور کولاکوویچ در آغاز بازی تیم ملی را با ترکیب فرهاد قائمی، محمد موسوی، علی شفیعی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی و محمدرضا حضرت پور روانه زمین کرد.

ست نخست؛

نخستین امتیاز در این ست برای ایران به دست آمد و تا امتیاز 2 پیش بود در ادامه هندی ها دقایقی از بازی با نتیجه 4 بر 3 تیم برتر زمین شدند اما آبشارهای اسفندیار و دفاع های بی نقص محمد موسوی اجازه پیش روی بیش تر را از هندی ها گرفت تا نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه 8 بر 4 شاگردان کولاکوویچ همراه گردد. هند حرفی برای گفتن در این ست نداشت و ملی پوشان ایران با زدن سرویس و دفاع بی نقص تمرکز حریف را به هم ریختند و دومین تایم استراحت فنی را نیز با رجحان 16 بر 10 پیروزی نزد سرمربی رفتند. در نهایت این ست با رجحان 25 بر 16 به سود ایران به سرانجام رسید.

به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا روزهای 22 تا 30 شهریور با حضور 16 تیم در چهار گروه به میزبانی تهران برگزار می گردد. تیم ملی والیبال ایران در مرحله نخست رقابت ها با پیروزی مقابل تیم های سریلانکا و قطر و شکست برابر استرالیا به عنوان تیم دوم راهی مرحله دوم مسابقات شد و امروز مقابل چین صف آرایی کرد.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم با تیم های چین، هند و استرالیا همگروه است. ملی پوشان ایران با استرالیا بازی نخواهند داشت چرا که طبق قوانین بازی ها در این مرحله از مسابقات تیم هایی که در دور اول با هم در یک گروه قرار داشتند، در دور دوم با هم بازی نمی نمایند و نتیجه بازی مرحله اول برای آن ها منظور خواهد شد.

ست دوم؛

هند در این ست اولین امتیاز را کسب کرد و رجحان خود را تا امتیاز 3 حفظ کرد اما موسوی با زدن یک آبشار زیبا ایران را در امتیاز 3 برابر کرد و در ادامه ایران تیم برتر زمین شد تا نخستین تایم استراحت فنی نیز با نتیجه 8 بر 5 به گردد شاگردان کولاکوویچ همراه گردد. ایران در یک بازی یک طرفه و با اتکا به سرویس و آبشارهایش پیروز شد دومین تایم استراحت فنی را نیز با رجحان 16 بر 10 پشت سربگذارند. در نهایت این ست نیز با رجحان 25 بر 21 به سود ایران تمام شد.

ست سوم؛

امتیاز اول این ست نیز برای هند به دست آمد و تا نتیجه 2 بر صفر پیش بودند تا اینکه اسفندیار نخستین امتیاز ایران را کسب کرد. رجحان ملی پوشان ایران با درخشش امیرحسین اسفندیار در زدن آبشارهای تماشایی به دست آمد و نخستین تایم استراحت فنی با 5 اختلاف امتیاز با نتیجه 8 بر 3 به سود ملی پوشان همراه شد. دومین تایم فنی نیز با رجحان 16 بر 12 شاگردان ایگور همراه شد و در نهایت این ست نیز با پیروزی 25 بر 21 ایران تمام شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 448

به "شاگردان کولاکوویچ به راحتی از سد تیم هند گذشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان کولاکوویچ به راحتی از سد تیم هند گذشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید